کد خبر : 1735397 | 15 بهمن 1399 ساعت 15:56 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

داش علی اینقدر خوشحال‌مون کرده که حق نداره الان ناراحت‌مون کنه

روایت فرشاد احمدزاده از سیلی خوردن از علی انصاریان

ستاره فولاد خوزستان که سابقه حضور در سریالی مشترک با علی انصاریان را دارد، از خاطرات جالب خود با مدافع اسبق پرسپولیس می‌گوید.

روایت فرشاد احمدزاده از سیلی خوردن از علی انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، حضور علی انصاریان در بیمارستان و مبارزه او با بیماری کرونا این روزها به تیتر یک تبدیل شده است. مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال که بعد از دوران بازی، راهی سینما و دنیای بازیگری شده بود، نقش‌های جالب توجهی را به خود اختصاص داد. یکی از سریال‌هایی که علی انصاریان بازی کرده محکومین بود که از شبکه یک پخش می‌شد و در یکی از قسمت‌های آن فرشاد احمدزاده در نقش خودش به عنوان یک فوتبالیست مطرح حضور یافته بود. فرشاد اما با از یاد بردن تلاش‌های برادرش (علی انصاریان) که زحمت زیادی برای رساندن او به این جایگاه داشته، حتی از پرداخت هزینه خرید جهزیه خواهرش اجتناب می‌کند و با جملاتی عجیب مدعی می‌شود نباید همانند علی انصاریان تمام زندگی‌اش را وفق خانواده کند تا در آینده به مشکل بربخورد. بقیه ماجرا را فرشاد احمدزاده اکنون در گفتگو با ورزش سه توضیح می‌دهد.

 

هافبک حال حاضر فولاد خوزستان در ابتدا درباره درگذشت مهرداد میناوند می‌گوید: این یک داغ بزرگ برای همه ما بود. هیچ وقت خاطرات آقا مهرداد از ذهن ما خارج نمی‌شود. طی دورانی که در پرسپولیس حضور داشتم به طبع با ایشان رابطه نزدیکی داشتم و همیشه به عنوان یک راهنمای بزرگ قصد داشت که کمک کند. نه اینکه الان فوت کرده باشد و بخواهم این حرف‌ها را بزنم اما واقعا او یکی از دلسوزترین افراد حاضر در باشگاه بود که هیچ وقت به منافع شخصی خودش فکر نمی‌کرد.

 

وی ادامه داد: من واقعا هنوز نمی‌توانم این غم بزرگ را فراموش کنم. قطعا فقدان او یک اتفاق تلخ برای همه ما محسوب خواهد شد. فقط می‌توانم امیدوار باشم که هر چه زودتر این بیماری لعنتی ریشه کن شود تا اینچنین شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

احمدزاده درباره علی انصاریان و مبارزه‌اش با این بیماری در بیمارستان نیز می‌گوید: علی آقا واقعا تاج سر ماست. دل تو دلم نیست تا هرچه زودتر از روی تخت بلند شود و مثل همیشه با صحبت‌های شیرینش لبخند را روی لب همه ما بیاورد. همه او را در اردوها و تمرینات به عنوان یک فرد بذله گو و شوخ می‌شناختند اما خدایی هیچکس نمی‌تواند با علی آقا رقابت کند. امیدوارم او هر چه زودتر از روی تخت بلند شود و این بیماری را هم شکست دهد. ما واقعا یکی از دلایل عشق‌مان به فوتبال همین علی آقا بود که اصلا مصدومیت نمی‌شناخت و آنطور بازی می‌کرد. از همه کسانی که در این روزها دست به دعا برداشته‌اند و برای سلامتی‌اش نذر کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم خدا او را هر چه زودتر سلامت به ما برگرداند.

 

1568742

 

هافبک سابق پرسپولیس درباره هم‌بازی شدن با علی انصاریان در سریال محکومین و اتفاق جالبی که در این سریال برای او افتاد نیز می‌گوید: شانس آوردم در دوران بازی به دوره علی آقا نخوردم. واقعا دلش دریاست و البته در آن قسمت طبق نقش من باید آن حرف‌ها را می‌زدم و کاملا هم می‌دانستم بعد از این جملات علی آقا به من سیلی خواهد زد اما اصلا فکر نمی‌کردم که به آن شکل جدی بزند. صدای زدنش توی گوشم پیچید و بعد گفتم علی آقای فیلمه چرا جدی می‌زنی! علی آقا گفت اینطور می‌زنم تا بعد برای بیننده هم جا بیفتد که هیچکس حق ندارد خانواده‌اش را فراموش کند.

 

احمدزاده در پایان می‌گوید: داش علی همیشه لبخند به لبان همه آورده است و الان هم حق ندارد بیش از این ما را ناراحت و نگران کند. ما همان علی آقایی را می‌خواهیم که یک ثانیه نمی‌توانستی جلویش جلو لبخندت را بگیری. او کوه غصه هم بود نمی‌گذاشت کسی متوجه آن شود و فضا را کاملا شاد می‌کرد و امیدوارم هر چه زودتر با رسیدن به سلامتی‌اش بار دیگر لبخند را به لبان ما بیاورد. ما که عددی در سینما نیستیم اما علی آقا خودت شاه ماهی سینما و فوتبال مایی و باید هر چه زودتر بهترین نقش خودت را اجرا کنی و قول بدهی من هم کنارت نقش داشته باشم و مشکلی هم ندارد دوباره سیلی واقعی بزنی. از همه مردم می‌خواهم انرژی مثبت خودشان را از علی آقا دریغ نکنند و امیدوارم او نیز هرچه زودتر در کنار ما حاضر باشد.

دیدگاه‌ها