کد خبر : 1735447 | 15 بهمن 1399 ساعت 20:19 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه عجیب کاپیتان اینتر در صحنه گل رونالدو

سمیر هندانوویچ، دروازه بان و کاپیتان اینتر مرتکب اشتباه عجیبی مقابل یوونتوس شد.

اشتباه عجیب کاپیتان اینتر در صحنه گل رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، سمیر هندانوویچ در یک سال اخیر دچار افت محسوسی شده و به نظر می رسد اینتر برای فصل جدید باید به دنبال یک دروازه بان دیگر باشد. این سنگربان باتجربه در دیدار دیشب اینتر مقابل یوونتوس و در صحنه گل دوم کریستیانو رونالدو باز هم اشتباه کرد تا در نهایت نراتزوری در دیداری که ابتدا از حریف پیش افتاده بود مغلوب شود.

 

1568890

 

گرچه الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر توپ را تقدیم رونالدو کرد، اما این سمیر هندانوویچ بود که با خروج اشتباه خود باعث خالی ماندن دروازه شد تا ستاره پرتغالی به راحتی دروازه را باز کند. کوریره دلااسپورت مدعی شد سمیر هندانوویچ هیچ اشاره ای در مورد حضور رونالدو به باستونی نکرده و در واقع در مورد وظیفه خود اهمال کرده است. باستونی پشت به رونالدو بوده و او را نمی دیده، اما سمیر هندانوویچ هم خروج کرد و هم به مدافع اینتر اطلاع نداد که ستاره پرتغالی فاصله ای با او ندارد.

 

در نهایت دروازه اینتر روی اشتباه عجیب سمیر هندانوویچ و باستونی باز شد و بازیکنان اینتر دیگر قادر به جبران گل های خورده نبودند. حالا نراتزوری با قبول شکست 1-2 در دور رفت در خانه، شانس چندانی برای صعود به فینال کوپا ایتالیا ندارد.

دیدگاه‌ها