کد خبر : 1735449 | 15 بهمن 1399 ساعت 20:24 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال تقابل دوباره استقلال و عمر عبدالرحمن

روزنامه البیان نوشته است که باشگاه الاهلی عربستان قصد دارد تا پایان این فصل فوتبالی، عمر عبدالرحمن را به خدمت بگیرد.

احتمال تقابل دوباره استقلال و عمر عبدالرحمن

به گزارش "ورزش سه"، نتایج سینوسی تیم الاهلی مدیران و هواداران این تیم را به شدت عصبانی کرده و از این تیم عربستانی خبر می رسد آنها درصدد تقویت تیم خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند تا در رقابت های لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد بهتری داشته باشند.


الاهلی چند روز پیش مقابل تیم رده سیزدهمی الباطن با نتیجه دو بر دو متوقف شد و شانس رسیدن به صدر جدول رده بندی را از دست داد و به همین دلیل، مسئولان این تیم در پی تقویت تیم خود در بازار نقل و انتقالات هستند از این رو آنها سعی دارند تا با ستاره اماراتی الجزیره قرارداد منعقد کنند.


روزنامه البیان در گزارشی مدعی شده است که عمر عبدالرحمن مرد سال فوتبال آسیا در سال 2016 که چندی پیش قراردادش را با الجزیره به دلیل مسائل و مشکلات مالی و با رضایت طرفین فسخ کرد، در پی بازگشت به لیگ عربستان است و او این بار قصد دارد برای الاهلی به میدان برود.


عموری که در سال 2018 به الهلال پیوست، حضور ناامید کننده ای در این تیم داشت و پس از پارگی رباط صلیبی، راهی لیگ امارات شد اما در آنجا هم مصدومیت ها دست بردار این ستاره اماراتی نبودند تا اینکه مدیران الجزیره تصمیم گرفتند تا قرارداد او را فسخ کنند.


روزنامه البیان در پایان نوشت الاهلی قصد دارد با قراردادی کوتاه مدت و تنها تا تابستان آتی قراردادی را با عمر عبدالرحمن امضا کند تا پس از پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ حرفه ای عربستان، این بازیکن تیم بعدیش را انتخاب کند.


الاهلی در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال در یک گروه قرار دارد و در صورتی که این انتقال شکل بگیرد، عمر عبدالرحمن یکبار دیگر مقابل آبی پوشان قرار می گیرد. او با العین سابقه تقابل با استقلال را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها