کد خبر : 1735454 | 15 بهمن 1399 ساعت 20:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

هانس فلیک: می خواهیم تاریخ‌ساز شویم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد بازیکنانش در هفته های اخیر تحت تاثیر قرار گرفته است.

هانس فلیک: می خواهیم تاریخ‌ساز شویم


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته روز جمعه به مصاف هرتابرلین رفته و در ادامه برای برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان راهی قطر خواهد شد. هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هرتابرلین حضور یافته و در مورد آخرین شرایط تیم و البته شایعات جدایی نیکلاس سوله از بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

هانسی فلیک گفت: "ما می خواهیم شرایطی ایجاد کنیم که هر چه ممکن است فرصت بیشتری به بازیکنان برای حضور در میدان برسد. کادر مربیگری در هفته های اخیر تحت تاثیر عملکرد بازیکنان قرار گرفته است. هدف ما کسب موفقیت است. بسیار متمرکز هستیم، اما همچنین لحظاتی مفرح و شیرین هم داریم.

 

1554269

 

تمرین دیروز و امروز بسیار خوب بود. سفر به قطر برنامه را سنگین تر کرده و ما پروازی طولانی پیش رو داریم. سپس بازی های دوشنبه و پنجشنبه از راه می رسد و وقت زیادی نداریم، اما ابتدا ما روی بازی مقابل هرتا متمرکز شده ایم. ما می خواهیم پنجمین پیروزی پیاپی را در برلین بدست آوریم و بنابراین به بقیه تیم های بوندسلیگا این پیام را ارسال کنیم که دوباره در مسیر خود قرار گرفته ایم.

 

تیم، کادر مربیگری و باشگاه می خواهند عنوان قهرمانی را به دست آورند، همه ما می دانیم که این کار آسان نیست. ما به دنبال ششمین عنوان قهرمانی در یک سال هستیم و بایرن مونیخ می تواند تاریخ ساز شود. عملکرد خط دفاعی بایرن مونیخ؟ هر 11 بازیکن مسئول دفاع و حمله هستند. من از همه چیز راضی نیستم و در چند مورد جزئی باید پیشرفت کنیم. حذف ما از جام حذفی اگرچه تلخ بود، اما نکته مثبت این است که ما زمان بیشتری برای تمرین کردن داریم.

 

نیمکت نشینی های نیکلاس سوله؟ در حال حاضر خط دفاعی خوب کار می کند، اما نیکلاس همیشه یک گزینه چه در پست دفاع میانی و چه در دفاع کناری است. او مقابل شالکه عملکرد خوبی داشت، اما فراموش نکنید که سوله مصدومیت طولانی مدت را سپری کرده است. داشت. در کل من از او راضی هستم."

دیدگاه‌ها