کد خبر : 1735483 | 16 بهمن 1399 ساعت 00:28 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: یک وقت فقط دنبال سهمیه لیگ اروپا بودیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش مقابل برنلی رضایت دارد.

گواردیولا: یک وقت فقط دنبال سهمیه لیگ اروپا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه برنلی با دو گل به برتری دست یافت و حالا این تیم علیرغم یک بازی کمتر نسبت به یونایتد با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد. پپ گواردیولا مدعی شد بازیکنان سیتی اگرچه امشب برخی توپ های ساده را از دست دادند، اما در کل فوق العاده بازی کردند.

 

1568983

 

پپ گواردیولا گفت: "پیروزی 0-9 یونایتد مقابل ساوتهمپتون؟ ما باید کار خود را انجام بدهیم و فکر کردن در مورد تیم های دیگر اشتباه بزرگی است. وقتی در رتبه دوازدهم قرار داشتیم تصور می کردیم باید کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را فراموش کنیم و اگر شد فقط فصل آینده حداقل در لیگ اروپا حضور داشته باشیم. ما در دیدار امشب مقابل برنلی توپ های ساده ای را از دست دادیم و من در این مورد نگران هستم، بعد از بازی اشتباهات ساده با بازیکنان صحبت کردم.

 

ما تلاش می کنیم این کار را انجام دهیم، اما امروز بیش از حد معمول توپ های ساده را از دست دادیم. اما ما همچنان ثابت قدم بوده و موقعیت های گلزنی ایجاد می کنیم. می دانیم که بازی کردن در خانه همیشه کار دشواری است و ما واقعا خوب بازی کردیم.

 

ما می توانیم بهتر عمل کنیم اما به طور کلی می توانم بگویم بازیکنان عملکرد فوق العاده ای داشته اند. 15 دقیقه اول نیمه دوم بهترین عملکرد ما بود، اما متاسفانه نتوانستیم گل سوم یا چهارم بزنیم. در 15 دقیقه آخر ما توپ را بدون قصدی برای حمله کردن، فقط برای کنترل بازی به یکدیگر پاس می دادیم. مهاجمان برای افزایش اعتماد به نفس خود به گلزنی نیاز دارند و گابریل ژسوس واقعا خوب بازی کرد."

دیدگاه‌ها