کد خبر : 1735495 | 16 بهمن 1399 ساعت 02:24 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ: برایتون شایسته پیروزی بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش مقابل برایتون خوب بازی نکرده است.

یورگن کلوپ: برایتون شایسته پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که فرصت های زیادی روی دروازه برایتون خلق نکرد، یا یک گل در خانه برابر این تیم مغلوب شد تا فاصله اش با منچسترسیتی بیشتر شود. یورگن کلوپ در پایان بازی مدعی شد تیمش در این دیدار به اندازه کافی سرحال نبوده و موقعیت چندانی روی دروازه حریف نداشته است.

 

یورگن کلوپ گفت: "آیا عملکرد برایتون غافلگیرمان کرد؟ خیر، به هیچ وجه، زیرا من مرتب بازی های آنها را تماشا می کنم. آنها توپ را برن رسانده و از سمت او حرکت می کنند. آنها برای این دیدار برنامه داشتند. البته ما نیز موقعیت هایی داشتیم، ما باید توپ را از نقطه آ به به نقطه بی منتقل می کردیم، اما اغلب در نقطه بی بازیکنان برایتون حاضر بودند و من از این عملکرد تعجب نمی کنم.

 

1569003

 

خیلی اوقات در مورد این موضوع با بازیکنانم صحبت کردم. برایتون برنده شد و شایسته کسب این نتیجه هم بود. آنها سرحال تر از ما بودند، عملکرد بهتری داشتند و البته ما تیز توپ های بسیار زیادی را از دست دادیم. بهترین راه برای دفاع مقابل برایتون حفظ توپ است. نتوانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه برایتون خلق کنیم و بازیکنان امشب از نظر روحی خسته به نظر می رسیدند. هفته سختی داشتیم و به اندازه کافی سرحال نبودیم.

 

آیا من قبل از این دیدار در مورد شرایط دیگو ژوتا و سادیو مانه صحبت نکردم؟ شرایط تغییری نکرده است. دیگو ژوتا چند هفته دیگر قادر به بازی کردن نیست. اما ممکن است سادیو مانه به ترکیب اضافه شود، البته او با تیم تمرین نکرده است. در دیدار بعدی مقابل سیتی برای سه امتیاز می جنگیم. ما باید بهتر بازی کنیم و خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. بیشتر تلاش خواهیم کرد و باید شرایط را تغییر دهیم."

دیدگاه‌ها