کد خبر : 1735587 | 16 بهمن 1399 ساعت 16:21 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تاسف پوچتینو از اتفاقات عجیب باشگاه مارسی

سرمربی پی اس جی اتفاقات باشگاه مارسی و اخراج آندره ویلاش بواش را ناراحت کننده عنوان کرد.

ابراز تاسف پوچتینو از اتفاقات عجیب باشگاه مارسی

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی پس از شکست در زمین لوریان شب گذشته توانست با سه گل بر نیم المپیک پیروز شده و از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کند. پاریسی ها به این پیروزی نیاز داشتند و به فاصله 12 روز تا بازی رفت برابر بارسلونا باید به مسیر پیروزی ادامه دهند. پی اس جی یکشنبه ال کلاسیکوی فرانسه برابر مارسی را هم پیش رو دارد.

 

 

1567444

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پی اس جی پس از این بازی گفت:« ما بابت شکست مقابل لوریان ناامید شده بودیم اما در این بازی واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در نیمه اول خوب کار کردیم و در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و بازی را تحت‌کنترل داشتیم.

در جریان این بازی بهتر و بهتر شدیم. هنوز نیاز به پیشرفت در جا به جایی در زمین داریم و به دنبال تعادل تیمی بهتری در زمین هستیم. از عملکرد دی‌ماریا هم راضی هستم. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. حالا می‌توانیم به بازی بعدی‌مان فکر کنیم.»

 

 

1554344

 

 

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن که شاگردانش یکشنبه هفته آینده باید در خانه المپیک مارسی به میدان بروند، با اشاره به اخراج آندره ویلاش‌بواش از سمت سرمربیگری این تیم گفت:« چنین بازی‌هایی همیشه متفاوت هستند که برای بازیکنان و هواداران‌مان معنا و مفهوم خاصی دارند. بابت اتفاقاتی که در تیم مارسی افتاده، ناراحت شدم. من به خوبی ویلاش‌بواش را می‌شناسم و در زمان حضورم در تاتنهام با او ملاقاتی داشتم. در بازی لوکلاسیک اما نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.»

دیدگاه‌ها