کد خبر : 1735618 | 16 بهمن 1399 ساعت 17:52 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده به تمرین آبی‌ها رفت؛

اتحاد سرمربیان سابق نساجی برای برد استقلال

آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار هفته چهاردهم استقلال در شرایطی برگزار شد که تحت تاثیر درگذشت علی انصاریان بود و البته یک میهمان ویژه نیز داشت.

اتحاد سرمربیان سابق نساجی برای برد استقلال

به گزارش "ورزش سه" آبی‌ها که برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار خانگی فردا مقابل نساجی مازندران دارند، در حالی آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از این مصاف سپری کردند که خبری از حضور مرادمند و دیاباته در تمرینات گروهی نبود تا مشخص شود فکری این دو بازیکن خود را به مانند هفته گذشته در اختیار ندارد و آرش رضاوند نیز به دلیل محرومیت در ارنج آبی‌ها مقابل تیم بحران‌زده و پایین‌جدولی نساجی غایب است.

 

اتفاق جالب در تمرین امروز استقلالی‌ها، حضور مهدی پاشازاده پیشکسوت آبی‌ها بود؛ به محض ورود، محمود فکری در کنار صمد مرفاوی و پرویز مظلومی استقبال گرمی از پاشازاده داشتند و دقایقی را با او گفتگو کردند، آن‌هم در شرایطی که هم فکری و هم پاشازاده سابقه سرمربیگری در نساجی را دارند. پاشازاده در سال صعود نساجی به لیگ برتر، نقش پررنگی را در این اتفاق تاریخی داشت و در فصل گذشته نیز فکری توانست نساجی را در لیگ برتر از بحران خارج کند و سهمیه آن‌ها را برای لیگ بیستم حفظ کند.

 

البته موضوع دیگر آن‌که نه پاشازاده و نه فکری جدایی مسالمت‌آمیزی از نساجی نداشتند و هر دوی آن‌ها نیز به شکلی پر سر و صدا از جمع سرخابی‌پوشان قائمشهری خارج شدند؛ فکری حتی در نشست خبری پیش از بازی فردای استقلال و نساجی هم به مدیران نساجی تاخت تا بیانیه‌ای تند علیه او از سوی باشگاه نساجی صادر شود تا در فضایی ملتهب سرمربی آبی‌ها به دیدار تیم سابقش برود.

 

دیدار استقلال و نساجی عصر فردا (جمعه) از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی دنبال خواهد شد؛ دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند صدرنشینی استقلالی‌ها را تداوم بخشد و یا هم نساجی را از بحران و منطقه قرمز جدول فراری بدهد و جلالی را به اولین برد در سومین حضورش روی نیمکت نساجی در لیگ بیستم برساند تا امیدها برای بقا نساجی در لیگ زنده شود.

دیدگاه‌ها