کد خبر : 1735636 | 16 بهمن 1399 ساعت 18:24 | 53.8K بازدید | 4 دیدگاه

امامعلی: سه امتیاز بازی پرسپولیس را می خواهیم

مهاجم تیم مس رفسنجان می گوید کسب نتایج ضعیف در ابتدای لیگ طبیعی بود چرا که آنها به تازگی راهی لیگ برتر شده اند.

امامعلی: سه امتیاز بازی پرسپولیس را می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های شهرخودرو و مس رفسنجان در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که در این دیدار، مسی ها دست به کار بزرگی زدند و با تک گل سه امتیازی فراز امامعلی موفق شدند با 19 امتیاز، به رده هفتم جدول رده بندی صعود کنند.


فراز امامعلی که در این دیدار موفق شد چهارمین گلش را برای مس به ثمر برساند، در پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران گفت: ما در بیشتر اوقات این دیدار مالک توپ و میدان بودیم. از فرصت هایمان استفاده کردیم. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.


وی در مورد گلی که وارد دروازه فراهانی کرد، گفت: گل یک کار تیمی و حاصل تلاش بچه ها بود و من فقط توانستم دروازه را باز کنم. امیدوارم این بردهایمان تداوم داشته باشد و در بازی بعدی مقابل پرسپولیس هم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.


مهاجم مس در مورد عقب نشینی این تیم در نیمه دوم و بازی تدافعی رفسنجانی ها گفت: این امر طبیعی است. زمانیکه یک تیم با یک گل جلو است، خود به خود تیم به دفاع می رود تا 3 امتیاز را کسب کند. خدا را شکر می کنم که توانستیم این بازی را برنده شویم چرا که این سه امتیاز ارزشمند در نیم فصل دوم خیلی به کار ما می آید.


امامعلی در مورد فاصله گرفتن مس از انتهای جدول نسبت به ابتدای فصل و اینکه این تیم در نیم فصل دوم چه روندی را دنبال می کند، گفت: خدا را شکر می کنم که تیم ما از شرایط ابتدای فصل خارج شده است. ما امسال به لیگ برتر صعود کرده ایم و چند بازی زمان نیاز داشتیم. خیلی از بچه های ما در شرایط تیم قرار نگرفته بودند و کسب آن نتایج در ابتدای فصل طبیعی بود و نتیجه نگرفتیم. خدا را شکر خودمان را پیدا کردیم و امیدوارم در ادامه نیز این روند را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها