کد خبر : 1735654 | 16 بهمن 1399 ساعت 20:40 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد متهم به قربانی کردن لینگارد

جسی لینگارد، مهاجم سابق منچستریونایتد، در نخستین بازی خود برای وستهام دو بار گلزنی کرد.

منچستریونایتد متهم به قربانی کردن لینگارد

به گزارش "ورزش سه"، میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی و کارشناس ورزشی، معتقد است که جسی لینگارد قبل از ترک اولدترافورد و پیوستن به وستهام، در منچستریونایتد تبدیل به گوسفند قربانی شده بود.

 

هافبک تهاجمی تیم ملی انگلیس که به صورت قرضی به وستهام پیوسته، بهترین شروع را در این تیم داشت و توانست روز چهارشنبه در نخستین بازی خود در ترکیب این تیم دبل کند. وستهام در بازی برابر استون ویلا به لطف دو گل جسی لینگارد، 3-1 پیروز شد.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هیچ اعتقادی به استفاده از جسی لینگارد نداشت و اولین بازی او در ترکیب وستهام، نخستین بازی لیگ برتری لینگارد در این فصل نیز محسوب می شد.

 

میکا ریچاردز ابراز امیدواری کرد که لینگارد در وستهام شکوفا شود و گفت که او در یونایتد نمی توانست بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

 

1569306

 

ریچاردز گفت: "آدم برای او خوشحال می شود، مخصوصا با توجه به اتفاقاتی که در منچستریونایتد برای او افتاد، آنجا قربانی دیگران شد. او بازیکن بسیار با کیفیت و به دردبخوری است، اینطور نیست؟

از همان ابتدا میل به گلزنی داشت. کم کم در زمین راحت تر شد، با بازی هماهنگ شد و مدام توپ می خواست چرا که این موقعیت خیلی بزرگ و خاصی برای او بود. همانطور که ممکن است برخی از مردم بگویند، شما پشت منچستریونایتد پنهان شده اید، اما ما می توانیم ببینیم، او خیلی بیشتر از اینها توانایی دارد."

 

مورفی، یکی دیگر از کارشناسان فوتبالی، نیز با ستایش فرم خوب لینگارد به رغم دوری از بازی ها در این فصل، گفت: "او با اعتماد به نفس و غرور بازی کرد. اینکه بتواند در یک استخر کوچکتر آن ماهی بزرگه باشد، شاید خیلی به نفع لینگارد شود، جایی که مسئولیت ها روی شانه او است."

 

 

دیدگاه‌ها