کد خبر : 1735684 | 17 بهمن 1399 ساعت 09:33 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: بردن تاتنهام ربطی به متدهای من نداشت

توماس توخل، سرمربی چلسی، با فروتنی می گوید که برد شیرین این تیم برابر تاتنهام ارتباطی با تاثیری که او بر تاکتیک آبی ها گذاشته است ندارد.

توخل: بردن تاتنهام ربطی به متدهای من نداشت

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل برد چلسی برابر تاتنهام را ثمره پیشرفت نمایش بازیکنان این تیم می داند و نه حاصل تاثیری که خود در این مدت روی آبی های لندن گذاشته است.

 

توخل در کنفرانس پس از بازی این برد را به خودش نسبت نداد، در حالی که به نظر کارشناسان کاملا می توان پیروزی چلسی برابر تاتنهام را ثمره حضور توخل روی نیمکت این تیم دانست.

 

1569361

 

به نظر می رسد که سرمربی جدید آبی ها قصد دارد با قدردانی از بازیکنان تیم خود، پس از دوران فرانک لمپارد که همواره با گرفتن انگشت اتهام به سوی بازیکنان توام بود، اعتماد به نفس و روحیه آنها را از نو بسازد. توماس توخل از زمان حضور روی نیمکت چلسی بدون شکست بوده است.

 

او پس از برد 1-0 برابر تاتنهام گفت: "این ربطی به متدهای من ندارد. من از نحوه بازی، بازیکنان و توانایی های آنها راضی هستم. آنها بچه های خوبی هستند. گروه خوب و حرف شنویی هستند. باعث خوشوقت یاست که کنار آنها هستم. ما حمایت زیادی را از کل باشگاه می گیریم. من شروع سریع اما آسانی در این تیم داشتم و احساس کردم که همه مرا با روی باز پذیرفته اند.

ما در دفاع خیلی شجاع و فعال بودیم."

 

1569362

 

چلسی با گل دقیقه 24 جورجینهو از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد و در نیمه اول بازی به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت.

در نیمه دوم بازی متعادل تر شد و تاتنهام هم فرصت هایی برای گلزنی به دست آورد، مخصوصا ضربه سر کارلوس وینیسیوس در دقایق پایانی یکی از خطرناک ترین موقعیت هایی بود که تاتنهام روی دروازه چلسی ایجاد کرد، اما توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

توخل در ادامه افزود: "ربطی به تاکتیک های ما نداشت، به این مربوط بود که ما چگونه آن را پیاده و زندگی کردیم. آنها 100 درصد و با تمام توان و قدرت بازی کردند. ما هرگز باور، ایمان یا شجاعت خود را برای آوردن نهایت فشار از دست ندادیم و برای این کار لازم است که شهامت داشته باشید که ما داشتیم.

 

 

دیدگاه‌ها