کد خبر : 1735685 | 17 بهمن 1399 ساعت 09:20 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

میسون مونت:

به توماس توخل گفتم باید به تاتنهام گل می زدم

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی می گوید که این تیم با سبکی جدید زیر نظر توماس توخل بازی می کند.

به توماس توخل گفتم باید به تاتنهام گل می زدم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با پیروزی تک گله شب گذشته مقابل تاتنهام به رتبه ششم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد. بعد از خطا روی تیمو ورنر درون محوطه جریمه تاتنهام داور نقطه پنالتی را نشان داد و ستاره ایتالیایی آبی ها یعنی جورجینیو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. البته در سایر دقایق بازی نیز این چلسی بود که برتری محسوسی نسبت به تاتنهام داشت و به طور کلی نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد.

 

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی بعد از این پیروزی دلچسب گفت: " ما در نیمه اول کنترل زیادی بر روی بازی داشته و موقعیت‌های خوب ایجاد کردیم اما به تجربه بیشتری احتیاج داشتیم. آمدن به اینجا و کنترل بازی کار بسیار دشواری است اما ما خیلی خوب عمل کردیم. سرمربی می‌خواهد ما به این سبک بازی کنیم و به خوبی با ما کار می کند.

 

 

1569364

 

 

این سبک برای ما اتفاق جدید و متفاوتی است، از جمله من که به عنوان یک شماره 9 کاذب به میدان می‌روم و دائماً در حال یادگیری هستم."

 

مونت در ادامه گفت: "این روش بازی برای سایر تیم ها هم اتفاق دشواری رقم می‌زند چرا که ترکیب ها و تاکتیک های مختلف به این معنا خواهد بود که آنها نمی دانند دقیقا با چه چیزی روبرو هستند. من به توخل گفتم که باید امروز گل می زدم اما کفش های گلزنی ام را با خود به همراه نداشتم. این چیزی است که باید در تمرین به آن دست پیدا کنم."

دیدگاه‌ها