کد خبر : 1735744 | 17 بهمن 1399 ساعت 14:15 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

تاتنهام بدون هری کین شخصیت ندارد

کاپیتان سابق منچستریونایتد پس از شکست شب گذشته تاتنهام از چلسی به انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم پرداخت.

تاتنهام بدون هری کین شخصیت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در بازی خانگی قبلی خود به لیورپول باخته بود،  این بار مغلوب چلسی شد تا ژوزه مورینیو برای اولین بار در 21 سال مربیگری خود دو شکست خانگی متوالی را تجربه کند.

هری کین به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و تاتنهام عملا نتوانست کار خاصی در میدان انجام دهد و تسلیم محض بود.

 

 

1567118

 

 

جرمن جیناس بازیکن سابق تاتنهام و کارشناس بی تی اسپورتس در پایان بازی گفت:« برنامه و ایده ای در تاتنهام ندیدم. بازیکنان را ترسو می بینم که علاقه ای به صاحب توپ شدن ندارند. این بزرگترین جنایتی است که یک بازیکن فوتبال می تواند در زمین مرتکب شود. مشکل دیگر تیم، فقدان زبان بدن است. سرژ اوریه افت کرده و کار خاصی در زمین نمی کند. وینیسیوس منتظر می ماند و تماشا می کند توپ به او برسد. او نمی دود و به تیم کمکی نمی کند. به نظر می رسد بازیکنان علاقه شان به فوتبال را از دست داده اند.»

 

 

1559716

 

 

ریو فردیناند نیز در انتقاد از عملکرد تاتنهام گفت:« تاتنهام هیچ کار خاصی در زمین انجام نداد و تیمی بدون شخصیت بود. وقتی هر کین بازی نمی کند، تاتنهام شخصیت تیمی خود را نیز از دست می دهد. اعتماد لازم را در تیم نمی بینم. در تاتنهام رهبر و لیدر وجود ندارد. کسی در زمین تیم را به جلو هدایت نمی کند. معتقدم اینجا مشارکت مربی و بازیکنان نیاز است ولی تاتنهام عملا روی نیمکت و زمین، رهبر ندارد.»

 

 

1569356

دیدگاه‌ها