کد خبر : 1735788 | 17 بهمن 1399 ساعت 16:08 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارت‌های عرب‌براقی؛ یکی سایپا، یکی آلومینیوم!(عکس)

داور دیدار آلومینیوم و سایپا نوبتی به کادرفنی و بازیکنان کارت‌های خود را نشان می‌دهد.

به گزارش ورزش سه؛ امیر عرب براقی داور بازی امروز تیم های سایپا و آلومینیوم در کنار روز پر کارتی که در نیمه اول بازی رقم زد، با سبک جالبی که در کارت دادن داشت، یک مورد خیلی ویژه و کم سابقه را در فوتبال ایران رقم زد. او در سه صحنه متفاوت بعد از اینکه یکی از اعضای سایپا را با کارت زرد جریمه کرد، بلافاصله یک کارت زرد هم به صورت موازی و نوبتی به همتای سایپایی ها در آلومینیوم نشان داد!

 

در دقیقه 22 بازی بعد از اینکه عرب‌براقی، ابراهیم صادقی را با کارت زرد جریمه کرد، بلافاصله یک کارت زرد به هم رسول خطیبی نشان داد؛ جریمه نوبتی سرمربیان دو تیم در حالی صورت گرفت که آلومینیومی ها معتقد بودند در این صحنه سرمربی‌شان کار خاصی نکرد که مستحق دریافت کار زرد باشد.

 

1569559

 

بعد از اخطار سرمربیان، این بار نوبت به مدیران دو تیم رسید؛ عرب‌براقی، داور مسابقه در دقیقه ۴۳ پس از دادن اخطار به محمد خوش‌نظرمدیر تیم سایپا، به حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم آلومینیوم هم کارت زرد نشان داد که البته در این صحنه به شکل عجیبی دومین کارت را هم مقابل امیدوار گرفت تا او را اخراج کند.

 

این پایان کار عجیب داور بازی در نیمه اول نبود و یک دقیقه بعد نوبت به بازیکنان رسید که از داور بازی به صورت نوبتی کارت زرد بگیرند. عرب براقی بعد از اینکه با کارت زرد محمد صادق بارانی را جریمه کرد، یک کارت زرد هم به اسماعیل شریفات در عین ناباوری داد که تصور نمی کرد از داور کارت دریافت کند و او از بازی بعد محروم شود.

 

1569560

 

این شیوه اخطار دادن، موجب تعجب همه حاضرین در ورزشگاه شد و شرایط بازی را هم اندکی متشنج کرد به گون‌ ای که در اواخر نیمه اول شاهد مکالمه نه چندان دوستانه یکی از مربیان سایپا با رسول خطیبی بودیم که البته واکنش سرمربی آلومینیوم را به همراه نداشت.

 

این اتفاق برای چهارمین بار در دقیقه ۶۴ هم افتاد که این‌بار  عرب‌براقی به علی قلعه‌نویی، مربی آلومینیوم و پیروز قربانی، مربی سایپا کارت زرد نشان داد.

دیدگاه‌ها