کد خبر : 1735815 | 17 بهمن 1399 ساعت 17:43 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهاب زاهدی، فردا در تست های زوریا لوهانسک

به نظر می رسد قصه پر پیچ و خم شهاب زاهدی و المپیک دونتسک به آخر خط رسیده و او رسما از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی بازیکن ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین که در ماه های پایانی قراردادش با این تیم قرار دارد، از مدت ها پیش به دنبال جدایی از این تیم بود و حتی پیش قراردادی را نیز با تیم زوریا لوهانسک اوکراین امضا کرد.


پس از این اتفاق، مدیران خشمگین المپیک دونتسک با همکاری کادرفنی این تیم، زاهدی را از حضور در تمرینات منع کردند و به دنبال فروش این بازیکن به ریو آوه پرتغال بودند اما این مهاجم ایرانی تنها حاضر به حضور در زوریا لوهانسک بود که آنها اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن ایرانی را نیز در اختیار دارند.


اما اکنون یک صفحه توئیتری منتسب به باشگاه زوریا لوهانسک در خبری مدعی شده است که در نهایت مسئولان این تیم با مدیران المپیک دونتسک بر سر انتقال زاهدی به توافق رسیده اند و زاهدی با صیادمنش هم تیمی خواهند شد.

1569647
این صفحه توئیتری نوشته است:به گفته منابع ما، کار انتقال زاهدی به زوریا نهایی شده و او احتمالا برای شرکت در تست های پزشکی این باشگاه، حرکت خواهد کرد. این داستان از مدت ها پیش ادامه داشته و به نظر می رسد سرانجام به پایان خود رسیده است.


شهاب زاهدی که فصل خوبی را در المپیک دونتسک گذراند، موفق شد در این فصل 8 گل برای تیمش به ثمر برساند و به همراه مهاجم شاختار در صدر جدول گلزنان لیگ اوکراین قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها