کد خبر : 1735830 | 17 بهمن 1399 ساعت 18:19 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فکر نمی کردم کلوپ چنین آدمی باشد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است یورگن کلوپ در مورد شرایط این تیم دچار اشتباه شده است.

گواردیولا: فکر نمی کردم کلوپ چنین آدمی باشد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با اوج گیری در هفته های اخیر خود را به صدر جدول لیگ برتر رسانده و از بالاترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. در آستانه دیدار مقابل لیورپول، کلوپ مدعی شد سیتی استراحت بیشتری نسبت به دیگر تیم ها داشته است، اما گواردیولا نیز پاسخ او را داده است.

 

مصاحبه اخیر کلوپ: "یورگن باید تقویم را دوباره ببیند. بازیکنانی مبتلا به ویروس کرونا داشتیم، یک هفته بازی های ما به تعویق افتاد و در ادامه با چهارده بازیکن در استمفوردبریج بازی کردیم. شاید من اشتباه می کنم و شاید سه هفته یا چهار هفته شرایط اینگونه بود. وقتی یورگن را دیدم شاید در این مورد این مسئله از او بپرسم، زیرا من متعجب شده ام. من فکر می کردم که یورگن کلوپ از این نوع مربیان نیست و حرفم را به او خواهم گفت. من عصبانی نیستم، اما از کلوپ انتظار نداشتم. هیچ تیمی دو هفته مرخصی نداشته و من فکر نمی کردم کلوپ چنین آدمی باشد."

 

1564514

 

دیدار مقابل لیورپول: " کوین دی بروین و سرخیو آگوئرو در این دیدار قادر به حضور در ترکیب منچسترسیتی نخواهند بود. پیروزی در این دیدار مهم خواهد بود و من نمی توانم این مسئله را انکار کنم. امیدوارم تیمم برای کسب پیروزی در استادیوم آنفیلد وارد میدان شود، درست مثل همه روزهایی که من هدایت سیتی را بر عهده داشته ام.

 

ما همیشه در خانه لیورپول نمایش خوبی ارائه داده ایم، اما گاهی اوقات نتوانسته ایم برنده شویم. اما ما برای بردن بازی به آنجا می رویم، نه تساوی. لیورپول ترکیبی پر از بازیکنان باکیفیت در اختیار دارد و برای مسابقه این هفته از همیشه تیمی هجومی تر خواهد بود.

 

من در مورد آینده پیش بینی نمی کنم، زیرا چیزی نمی دانم. چند هفته قبل پیش ما در جدول لیگ برتر در رتبه دوازدهم قرار داشتیم و حالا صدرنشین هستیم. برای بازی مقابل لیورپول از بقیه مسابقات بیشتر نگران نیستم."

دیدگاه‌ها