کد خبر : 1735872 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:10 | 53K بازدید | 1 دیدگاه

یزدانی: با کادرفنی و مدیریت مشکل داشتم

مدافع استقلال در پایان دیدار مقابل نساجی از اختلافات خود با مدیریت و کادرفنی این باشگاه خبر داد.

یزدانی: با کادرفنی و مدیریت مشکل داشتم

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی در ابتدای صحبت هایش درباره مشکلات مالی و انتقاداتی که به بحث مدیریت دارند گفت: بچه ها همه حرف ها را زدند. اما در شان و شخصیت بازیکن استقلال نیست که بیاید درباره غذا حرف بزنند اما شرایط الان به این شکل است.

 

وی ادامه داد: درباره زمین تمرین هم ما هر تمرین باید خودمان سنگ ریزه ها را جمع کنیم. مشکل اصلی من هم این است که در این فصل از هفته ششم هفتم می توانستم بازی کنم اما یک سری مشکلات پیش آمد که اعصاب و حوصله نداشتم و نتوانستم به تیم کمک کنم. امیدوارم از این شرایط خارج شویم. ما نیاز به یک کمپ درست و حسابی داریم. یک سال است که این را می گوییم و مدیران باشگاه هم فکر کنم دو ماهی باشد که ندیدیم!

 

سیاوش یزدانی در ادامه به موضوع عجیبی اشاره کرد و مدعی شد علیرغم اینکه آماده شده بود به دلیل مشکلات شخصی در دیدارهای اخیر غایب بوده است: همانطور که گفتم مصدومیتم 4-3 هفته بیشتر طول نکشید. من یک سری مشکلات با کادرفنی داشتم و بعد هم مشکلاتی با مدیریت که مرا از شرایط بازی دور کرد. الان شرایط خوب است و بازی میکنم و به هواداران هم می گویم که اگر صد بار هم مصدوم شوم با قدرت برمیگردم و بازی می کنم.

دیدگاه‌ها