کد خبر : 1735876 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:21 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل شده، اما خبری از پرداختی نیست

موسوی: متوجه عصبانیت وریا نشدم

سیداحمد موسوی، مدافع راست استقلال حرف‌های دیگر بازیکنان این تیم درباره مشکلات و کمبودها را تایید می‌کند.

موسوی: متوجه عصبانیت وریا نشدم

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی که به جای وریا غفوری وارد زمین شد، بعد از دیدار با نساجی گفت: دیدید که تیم حریف چقدر بسته بازی کرد. معمولا این تیم‌ها می‌آیند جلوی استقلال همینطوری فوتبال بازی می‌کنند و این کار ما را سخت کرده. دیدید که ما روبروی تیم‌هایی که می‌خواهند فوتبال راحتی بازی کنند، خیلی خوب بازی می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم. مشکل ما جلوی همین تیم هاست که دفاع مطلق دارند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. موقعیت زیاد داشتیم، اما مهم سه امتیاز بود.


وی درباره بازگشتش بعد از گذراندن مصدومیت افزود: یک دردی داشتم، اما با کمک پزشکان رسیدم و در اختیار تیم هستم.


مدافع استقلال در خصوص مسائل مالی و مشکلات این تیم گفت: مسائل مالی را قدیمی‌های تیم خیلی راحت‌تر صحبت می‌کنند. مشکل هست، اما من تازه آمدم و شاید جالب نباشد که بخواهم درباره این مسائل حرف بزنم. با این حال بگویم قدیمی‌های تیم صحبت‌هایی که می‌گویند درست است و حق با آن هاست. حرف‌های آن ها، حرف ما هم هست.


موسوی در رابطه با عصبانیت وریا غفوری هنگام تعویض و ورود او به زمین عنوان کرد: من متوجه عصبانیت او نشدم.


وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از قراردادش را دریافت کرده، گفت: فعلا کسی خیلی از پرداختی‌ها خبری ندارد. خیلی پرداختی خوبی نداشتیم. یعنی اصلا نداشتیم. الان نیم فصل است. کدام پرداختی؟


مدافع استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان با این وضعیت می‌توانند قهرمان شوند، اضافه کرد: مسیر قهرمانی مشخص است و همه آن هم در زمین نیست. برای قهرمانی یک تیم، همه چیز باید مهیا باشد. فقط من بازیکن نیستم. باید در پشتوانه خیلی قویتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها