کد خبر : 1735922 | 18 بهمن 1399 ساعت 08:40 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم اتفاق خوبی در انتخابی المپیک رقم بزنیم

نعمتی: اسپانسرها به زنان اعتماد ندارند

بانوی ملی پوش تیروکمان گفت:شرایط خوبی دارم و من و هم تیمی هایم در تلاش هستیم در کسب سهمیه المپیک اتفاق خوبی رقم بزنیم.

نعمتی: اسپانسرها به زنان اعتماد ندارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، زهرا نعمتی در مورد وضعیت آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد: در حال حاضر در کنار تیم المپیک تمرین می کنم خوشبختانه  شرایط خوبی دارم و کمیته پارالمپیک نیز از من حمایت می کند. من و سایر هم تیمی هایم امیدوار هستیم در کسب سهمیه المپیک  اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

 

نعمتی در پاسخ به این پرسش که حمایت کمیته ملی المپیک از او چگونه بوده است، تاکید کرد:کمیته ملی المپیک انصاف همیشه حمایت ویژه داشته است. هر زمان که مشکل و موانعی در ورزش بانوان وجود داشته و یا ما درخوستی داشتیم خیلی نتیجه گرفتیم. امیدوارم این حمایت ها تا کسب سهمیه المپیک و سپس حضور المپیک ادامه داشته باشد.

 

بانوی ملی پوش تیروکمان در مورد درخواست خود از نمایندگان مجلس مبنی بر اختصاص بودجه جداگانه به ورزش بانوان  تصریح کرد: به عنوان نماینده ورزشکاران صحبت کردم و خواستم آنها را در جریان دغدغه زنان ورزشکار بگذارم. نقد بسیار کوچکی مطرح کردم مبنی بر اینکه در بخش حمایتی، ورزش زنان  نسبت به مردان کمتر دیده می شوند و بسیاری از اسپانسرها به ورزش بانوان اعتماد نمی کنند در حالی که زنان ورزشکار  نشان دادند می توانند بهترین باشند همچنین در تبلیغات موثر مواقع باشند. امیدوارم در بخش بودجه ویژه به زنان ورزشکار توجه کنند.

دیدگاه‌ها