کد خبر : 1735927 | 18 بهمن 1399 ساعت 09:33 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمک مربی اینتر: کونته راهنمای ماست

کریستین استلینی، کمک‌مربی اینترمیلان، می گوید که در پیروزی 2-0 برابر فیورنتینا مو به مو دستورات آنتونیو کونته، سرمربی محروم این تیم، را دنبال کرده است.

کمک مربی اینتر: کونته راهنمای ماست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان بار دیگر در بازی برابر فیورنتینا استیلینی را روی نیمکت خود دید و با وجود غیبت آنتونیو کونته توانست با گل های نیکولو بارلا و ایوان پریشیچ به بردی آسان در فلورانس دست پیدا کند. با کسب سه امتیاز شیرین این بازی اینتر با یک بازی بیشتر و یک امتیاز بیشتر، بالاتر از میلان در جدول سری آ قرار گرفت و صدرنشین شد.

 

استلینی پس از بازی گفت: "ما نمی خواهیم به کسی فشار بیاوریم، فقط به مسیری که خود باید طی کنیم می اندیشیم. آسان نبود که تنها سه روز پس از مسابقه قبلی در فلورانس بازی کنیم.

بازی های شبیه به این همیشه دشوار هستند، مخصوصا که تنها دو روز برای ریکاوری فرصت داشتیم. من راضی ام، شانس های زیادی ایجاد کردیم و مهاجمان ما همه با هم کار کردند."

 

1569776

 

کونته بازی را از روی سکوها تماشا کرد، اما دستیار او می گوید که اینتر از دستورات او پیروی کرد. استلینی افزود: "وقتی بازی را از بیرون تماشا می کنی، آن هم با شخصیت و کاریزمایی که کونته دارد، همیشه موقعیت سختی است. وقتی بیرون هستی موقع تماشای بازی بیشتر عذاب می کشی.

برای ما توصیه ها و کمک او بسیار مهم است. ما با خوشحالی هر توصیه ای که او بکند را می پذیریم.اصلا سخت نیست و چیزهایی که او می گوید بسیار مهم هستند چرا که  او راهنمای ما است و ما باید از او پیروی کنیم."

دیدگاه‌ها