کد خبر : 1735960 | 18 بهمن 1399 ساعت 11:53 | 114.7K بازدید | 4 دیدگاه

رونمایی از مربی جدید استقلال! (عکس)

داریوش شجاعیان پس از تعویض در بازی روز گذشته، به هم تیمی هایش نکات فنی لازم را گوشزد می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان برای چهارمین دیدار متوالی از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت ولی این بازیکن در نهایت بین دو نیمه تعویض شد و جایش را به محمد نادری داد.
شجاعیان که فصل عجیبی را پشت سر گذاشت، در هفته های ابتدایی لیگ نوزدهم دچار پارگی رباط صلیبی شد و بازگشت او به میادین 400 روز به طول انجامید که مسائل مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باعث شد مدت زمان دوری او از تیم، بیش از اندازه افزایش پیدا کند.


با این حال او در این فصل و در بازی با ماشین سازی برای تیمش به میدان رفت تا رکورد طولانی دوری او از میادین شکسته شود. شجاعیان که رفته رفته به بازیکن ترکیب ثابت تیم فکری تبدیل شد، در بازی شب گذشته پس از تعویض، در پست جدیدی برای تیمش ایفای نقش کرد.

 


او پس از تعویض در بین دو نیمه، کنار خط زمین ایستاده بود و نکات و توصیه های فنی را به هم تیمی هایش انتقال می داد. شجاعیان با این حرکت به نوعی در نقش دستیار جدید فکری انجام وظیفه کرد و نشان داد می تواند پس از پایان دوران فوتبالش، به یک مربی خوب نیز تبدیل شود.


البته شجاعیان پس از بازگشت به میادین هنوز نتوانسته است روی گل های زده استقلال نقشی ایفا کند ولی این بازیکن امیدوار است که خیلی زود بتواند به همان شجاعیان قبل از مصدومیت و مدنظر هواداران این تیم، تبدیل شود.

دیدگاه‌ها