کد خبر : 1736005 | 18 بهمن 1399 ساعت 15:12 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ کاری نکردم که مستحق دریافت کارت قرمز باشم

فلاح: شرمنده تارتار هستم،امیدوارم بخشیده شوم

بازیکن جوان پیکان که از اخراجش در دیدار با ماشین سازی بسیار ناراحت است، امید به بخشش محرومیتش قبل از دیدار حساس با پرسپولیس دارد.

فلاح: شرمنده تارتار هستم،امیدوارم بخشیده شوم

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح در مورد کسب تساوی مقابل ماشین سازی تبریز به خبرنگار ما گفت: دیروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. از هر نظر شایسته برد مقابل ماشین سازی بودیم. خیلی زود موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم اما متاسفانه  یک دقیقه غفلت کردیم و دو گل خوردیم . بعد از گل  هرچه تلاش کردیم پیروز شویم بدشانسی آوردیم . موقعیت های زیادی داشتم که متاسفانه هدر رفت.  فقط می توانم بگویم شرمنده کادرفنی و کادر مدیریتی شدیم.


وی درباره صحنه اخراجش در دقیقه 76  ادامه داد: شاید درست نباشد من که تازه فرصت بازی در لیگ برتررا به دست آوردم در مورد صحنه های داوری نظری بدهم اما احساس می کنم با اخراج من تیم ما متضرر شد. شاید اگر تیم ده نفره نمی شد ما بازی را می بردیم و سه امتیاز را  می گرفتیم. درباره آن صحنه باید بگویم که من اصلا برخوردی با بازیکن حریف نداشتم. اگر فیلم صحنه را تماشا کنید می بینید که آن بازیکن خودش را به من زد و روی زمین افتاد. حتی دربرنامه شب گذشته شب های فوتبالی مشخص شد که  اصلا خطایی نکردم که داور بخواهد به خاطرش به من کارت زرد دوم را نشان دهد.


مدافع پیکان اضافه کرد: با این حال می دانم باشگاه این موضوع راپیگیری کرده و خواهان بخشش کارت قرمز من شده است. امیدوارم کمیته انضباطی با بررسی دقیق رای به بخشش محرومیتم مقابل پرسپولیس بدهد.

 

1569930

 


مدافع دهه هشتادی پیکان در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: باورتان نمی شود از دیشب چقدر حالم بد است. مدام آن صحنه را در ذهنم مرور می کنم و هنوز متوجه نمی شوم چرا باید داور مرا اخراج کند؟ اخراج من باعث شد ما دو امتیاز را از دست بدهیم و این موضوع واقعا اذیتم می کند. آقای تارتار و کادرفنی اش به من اعتماد کردند و باید به بهترین شکل جواب اعتماد آن ها را بدهم اما این اتفاق باعث شد تا شرمنده آن ها شوم و نمی دانم چطور باید این موضوع را جبران کنم.


فلاح در پایان درمورد اینکه حسش به عنوان کسی که به عنوان یک بازیکن دهه هشتادی در ترکیب ثابت قرار دارد چیست افزود: واقعا مدیون آقای تار تار هستم. ایشان همواره نشان داده در بازی دادن به بازیکنان جوان جسارت دارد و خوشحالم که زیر نظر این کادرفنی کاربلد کار می کنم. باز هم تاکید می کنم شرمنده آن ها شدم و فقط امیدوار هستم کمیته انضباطی کارت قرمز من را ببخشد تا با حضورم  در برابر پرسپولیس فرصت جبران داشته باشم.

 

وی در پایان گفت: بسیار دوست داشتم گلی که زده بودم باعث پیروزی تیمم شود. انگیزه زیادی داشتم تا برای تیمم مثمرثمر باشم اما واقعا حیف شد. شک نکنید در آینده جبران خواهم کرد؛ هرچند که هنوز هم اعتقاد دارم خطایی نکردم که مستحق دریافت کارت زرد دوم باشم.

دیدگاه‌ها