کد خبر : 1736006 | 18 بهمن 1399 ساعت 15:15 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال مادرید و از دست دادن 8 بازیکن در 22 روز!

رئال مادرید در یک ماه گذشته با معضلات زیادی دست به گریبان بوده و هشت بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست داده است.

رئال مادرید و از دست دادن 8 بازیکن در 22 روز!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست رئال برای بازی امروز مقابل اوئسکا نکته جالب و عجیبی را با خود داشت. در این لیست تنها نام 17 بازیکن به چشم می خورد و زین الدین زیدان باید با تعدادی محدود از بازیکنانش برابر حریف ته جدولی به فکر پیروزی باشد.

مجموعه بازیکنان رئال در یک ماه گذشته به دلایلی متعدد کوچکتر شده است؛ به طوریکه امشب تنها 6 بازیکن روی نیمکت خواهند بود( 2 نفر دروازه بان ذخیره هستند) در حالی که طبق قانون، رئال می تواند 10 بازیکن روی نیمکت داشته باشد. 

 

 

1569926

 

 

ابتدای ژانویه لوکا یوویچ از رئال جدا شده و قرضی به فرانکفورت پیوست. 14 ژانویه رئال برای بازی با بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ 22 بازیکن در اختیار داشت. شش روز قبل تر برای بازی با اوساسونا نیز همین تعداد بازیکن در دسترس بودند.

در نیمه نهایی سوپرکاپ، سرخیو راموس مصدوم شد و قرار است امروز جراحی شود. 22 ژانویه فده والورده بار دیگر مصدوم شد و سپس انتقال اودگارد به آرسنال جنبه رسمی پیدا کرد. در ادامه لوکاس واسکز مصدوم شد. سپس تست کرونای ناچو مثبت اعلام شد.

 

 

1567692

 

 

در بازی با لوانته ادر ملیتائو کارت قرمز گرفت و 4 روز بعد از این بازی مصدومیت ادن هازارد تایید شد. روز گذشته ایسکو هم به دلیل مصدومیت از فهرست بازی با اوئسکا خط خورد. به این ترتیب رئال در یک بازه زمانی 22 روزه 8 بازیکن خود را از دست داده است.

 

زیدان برای بازی امروز مارسلو، ماریانو، ویکتور شوست و ماروین پارک به عنوان ذخیره در اختیار دارد و لونین و آلتوبه هم گلرهای ذخیره هستند.

 

دیدگاه‌ها