کد خبر : 1736010 | 18 بهمن 1399 ساعت 15:38 | 49.8K بازدید | 3 دیدگاه

چهره درهم استقلالی‌ها در تمرین امروز (عکس)

اعضای تیم استقلال امروز با روحیه ای نه چندان مناسب تمرین ریکاوری خود را انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بعد از برد مقابل نساجی مازندران پیش بینی می‌شد امید به اردوی استقلال برگردد و بازیکنان و کادرفنی با روحیه بهتری برای مسابقات بعدی کارشان را دنبال کنند، اما امروز این مساله اصلا در چهره نفرات تیم نمایان نبود.


بازیکنان استقلال روز گذشته بعد از برد مقابل نساجی بشدت نسبت به تصمیمات باشگاه در قبال موضوعات مالی و پرداخت نشدن مطالبات و همچنین نداشتن امکانات لازم موضع گرفتند و گلایه کردند. از این رو بحث قراردادهای بالای برخی نفرات از جمله وریا غفوری هم حسابی دردسرساز شده و به همین خاطر کاپیتان ابی ها به تمرین امروز تیمش نرفت.


در چنین شرایطی تمرین ریکاوری استقلالی ها امروز در سالن مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد . کادرفنی و بازیکنان استقلال در تمرین امروز با چهره هایی درهم و ناراحت حضور داشتند و می‌شد متوجه شد که نارضایتی آنها از شرایط تیم ادامه دار است.

 

 

 


محمود فکری سرمربی استقلال سعی کرد قبل از شروع تمرین در صحبت با شاگردانش روحیه آنها را بالا ببرد اما چندان موفق نبود و حتی خودش هم گلایه هایی بابت شرایط موجود داشت و در بخشی از تمرین طی صحبتی که با صمد مرفاوی داشت، با او در این باره درد دل کرد. باید منتظر ماند و دید در شرایطی که استقلال صدرنشین رقابت های لیگ برتر است حواشی این تیم چه زمانی به پایان می‌رسد و چه سرنوشتی در انتظار آبی های پایتخت است.

دیدگاه‌ها