کد خبر : 1736011 | 18 بهمن 1399 ساعت 17:30 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو:

افشای قرارداد مسی؟ هدف شان نابودی بارسلوناست

ریوالدو معتقد است دودستگی و نابودی بارسا در شرایط حساس کنونی دلیل افشای قرارداد لیونل مسی بوده است.

افشای قرارداد مسی؟ هدف شان نابودی بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته روزنامه ال موندو مبلغ قرارداد مسی با بارسلونا را فاش کرده و مشخص شد که کاپیتان بارسا برای چهار سال قراردادی 555 میلیون یورویی با کاتالان ها بسته بود. موضوعی که جنجال بسیاری در بارسلونا بر پا کرد. سوالی که پس از افشای این قرارداد برای فوتبال دوستان ایجاد شده است این است که: آیا مسی اینقدر می ارزد؟

 

 

1567778

 

 

روزنامه های اسپانیایی  به این موضوع پرداخته اند که لیونل مسی برای بارسلونا بسیار بیش از آنچه هزینه داشته، سودآور بوده است. روزنامه اسپورت به نقل از  لیبرتاد دیجیتال نوشته که طبق گفته تعدادی از اقتصاددانان و کارشناسی که این رسانه از آنها مشورت گرفته، قرارداد با مسی برای بارسلونا بسیار سودآور بوده و کاپیتان آرژانتینی بارسا بسیار بیش از چیزی که دریافت کرده برای کاتالان ها درآمدزایی داشته است.

در این روزهای پرحاشیه و پرتنش برای مسی و بارسا، بازیکنان و سرمربی باشگاه کاتالان شکی در دفاع از فوق ستاره آرژانتینی مقابل رسانه ها نداشتند و اعلام کردند او مهره کلیدی تیم در فتح عناوین در سال های اخیر بوده است. 

 

 

1569937

 

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در مورد افشای قرارداد مسی گفت:« اتفاق بدی بود و هدفی جز ضربه زدن به اعتبار و شخصیت مسی و نیز بارسلونا نداشتند با این حال معتقدم نباید در این مورد بیش از اندازه حرف بزنیم و در آن غرق شویم.

باید به یاد داشت که لیونل مسی چه کارهای بزرگی برای بارسا انجام داده است و بیش از یک دهه در داخل و خارج از زمین برای بارسا موثر بوده است. انتقادات از مسی اصلا منصفانه نیست و نباید او را به خاطر این قرارداد زیر سوال برد.

هر کسی که اسناد را لو داده، قصد ایجاد دودستگی در بارسا را داشت به خصوص در این روزها که شرایط بارسا به خاطر نداشتن رئیس و نیز مشکلات مالی خوب نیست. می خواهند بارسا را به سمت نابودی ببرند.»

 

 

دیدگاه‌ها