کد خبر : 1736075 | 18 بهمن 1399 ساعت 19:56 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

باخت دورتموند؛ تغییر سرمربی نیز نتیجه نداشت

دورتموند در خانه فرایبورگ با نتیجه 1-2 مقابل این تیم شکست خورد.

باخت دورتموند؛ تغییر سرمربی نیز نتیجه نداشت

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، امشب نیز عملکرد چندان خوبی در خانه فرایبورگ نداشت و در نهایت با نتیجه 1-2 شکست خورد تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان این تیم نیز در معرض خطر قرار گیرد.

 

اولین فرصت در دقیقه 13 و برای ارلینگ هالند ایجاد شد، اما ضربه این بازیکن از سمت چپ محوطه توسط دروازه بان فرایبورگ مهار شد و این موقعیت از دست رفت. دقایقی بعد این جیووانی ریرا بود که در مرگز محوطه فرصت خوبی برای گلزنی توماس دلانی ایجاد کرد، اما ضربه این بازیکن نیز توسط مولر مهار شد.

 

1569997

 

در دقیقه 35 مانوئل آکانجی شانس خود را برای باز کردن درواره فرایبورگ امتحان کرد، اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اما فرایبورگ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. وو یونگ جونگ با یک ضربه پای چپ تماشایی به گوشه دروازه موفق شد تیمش را با یک گل پیش اندازد. اما دقایقی بعد بود که اشمید با ضربه ای محکم از پشت محوطه و سمت راست و البته بهره گیری از اشتباه عجیب هیتز موفق شد گل دوم را نیز وارد دروازه دورتموند کند.

 

دورتموند در صدد جبران برآمد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در نهایت در دقیقه 78 و روی پاس ارلینگ هالند بود که با ضربه دقیق یوسف موکوکو دروازه را باز کرده و اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه تلاش دورتموند برای بازگشت نتیجه ای نداشت و این تیم 1-2 مغلوب فرایبورگ شد.

 

1569995

دیدگاه‌ها