کد خبر : 1736104 | 18 بهمن 1399 ساعت 22:24 | 40.2K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس ۲- ۰ رم؛ کریس رونالدو تاریخ انقضا ندارد

یوونتوس در شب درخشش کریستیانو رونالدو و گلزنی او با دو گل رم را شکست داد.

یوونتوس ۲- ۰ رم؛ کریس رونالدو تاریخ انقضا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم سری آ در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان رم بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-0 به سود میزبان تمام شد.

 

کار متعادل آغاز شد اما این یوونتوس بود که توسط فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو به گل اول دست یافت. پاس آلوارو موراتا برای کریستیانو رونالدو با ضربه دقیق این بازیکن همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1570051

 

 

در دقیقه 21 رم می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه کریستانته با اختلاف کمی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در دقیقه 22 کریستیانو رونالدو می توانست خودش و یوونتوس را دو گله کند اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع رم به تیر دروازه خورد و راهی کرنر شد.

 

در دقیقه 42 باز هم کریستیانو رونالدو می توانست برای یوونتوس گلزنی کند اما ضربه او در زاویه ای تقریباً بسته توسط پائو لوپز دفع شد. در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد.

 

 

1570049

 

 

یوونتوس نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد. در دقیقه 56 خواص کریستیانو رونالدو پشت محوطه جریمه و آلبوم را رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

 

حملات یوونتوس ادامه داشت و این تیم در دقیقه 71 به گل دوم دست یافت. حرکت خوب دژان کولوسفسکی و ارسال او به دهانه دروازه با اشتباه راجر ایبانز و گل به خودی مدافع رم همراه بود تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1570052

 

 

در ادامه مسابقه اگر چه رم توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست قفل دروازه یوونتوس را باز کند تا بازی با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها