کد خبر : 1736113 | 18 بهمن 1399 ساعت 23:20 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: از گذشته درس های زیادی گرفته ایم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس از عملکرد منطقی شاگردانش در دیدار مقابل رم تمدید کرد

پیرلو: از گذشته درس های زیادی گرفته ایم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در ادامه روند خوب خود طی هفته های گذشته موفق شد با دو گل از سد رم عبور کرده و به رتبه سوم جدول صعود کند؛ شاگردان آندره پیرلو بعد از یک شروع پرنوسان حالا خود را در قامت مدعی فتح اسکودتو نشان داده اند و به نوعی برای دو تیم میلانی خط و نشان کشیدند.

 

 

1570050

 

 

آندره پیرلو در پایان بازی گفت: " ما خودمان را برای این نوع مسابقات آماده کرده بودیم و می دانستیم که رم فوتبال بسیار خوبی بازی خواهد کرد؛ بنابراین کاملا آماده بودیم که خوب دفاع کنیم و در ضد حملات به حریف ضربه بزنیم. این دقیقاً همان رویکردی بود که ما به دنبالش بودیم چراکه جلو آمدن بیش از حد مقابل رم کار آسانی نیست. در واقع بعضی اوقات منتظر رم بودیم که آنها حمله کنند.

 

ما حالا شور و شوق بیشتری داریم و از استحکام بیشتری برخوردار هستیم. از نظر رویکرد دفاعی مصمم‌تر هستیم چرا که از گذشته درس‌های زیادی گرفته ایم."

 

 

1570075

 

 

پیرلو در ادامه گفت: " من یاد گرفته ام که هر بازی با دیگری یکسان نیست؛ به خصوص در یک لیگ بسیار تاکتیکی مانند ایتالیا بنابراین شما باید گزینه‌های مختلفی داشته باشید زیرا در غیر اینصورت حریفان می‌توانند خیلی راحت بازی شما را بخوانند."

دیدگاه‌ها