کد خبر : 1736144 | 19 بهمن 1399 ساعت 09:08 | 30K بازدید | 2 دیدگاه

پایان یک دوئل؛ رضایتنامه زاهدی صادر شد

به نوشته یک سایت اوکراینی در نهایت دو باشگاه المپیک دونتسک و زوریا بر سر شهاب زاهدی مهاجم ایرانی و موفق لیگ برتر اوکراین با هم توافق کردند.

پایان یک دوئل؛ رضایتنامه زاهدی صادر شد  

به گزارش "ورزش سه"، المپیک دونتسک که برای صدور رضایتنامه شهاب زاهدی 500 هزار یورو درخواست کرده بود در نهایت قبول کرد در ازای دریافت 360 هزار یورو رضایتنامه مهاجم ایرانی اش را برای تیم زوریا صادر کند. این اتفاق در نهایت به سود باشگاه المپیک تمام شد چرا که قرارداد شهاب در پایان فصل به اتمام می رسید و آنوقت مهاجم ایرانی می توانست بدون پرداخت پولی راهی تیم جدیدی شود. باشگاه المپیک که پی به مذاکرات پنهانی شهاب زاهدی و باشگاه زوریا برده بود طعنه های تندی به باشگاه زوریا زد و شهاب را هم به تمرینات تیم دوم تبعید کرد. در نهایت همه چیز ختم به خیر شد و شهاب بعد از تعطیلات زمستانی و با شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر اوکراین با پیراهن تیم زوریا به میدان خواهد آمد.

باشگاه زوریا بند مهمی را در قرارداد شهاب زاهدی قرار داده است که باشگاه المپیک در ازای دریافت 360 هزار یورو سهمی از انتقال بعدی این مهاجم نخواهد برد  و درآمدهای بعدی که این بازیکن ایرانی ایجاد می کند متعلق به باشگاه زوریا است. باشگاه المپیک حاضر به پذیرش این بند شده است.

گفتنی است شهاب زاهدی در نیم فصل نخست لیگ برتر اوکراین یکی از موفق ترین بازیکنان خارجی بوده چرا که موفق شد به تنهایی 8 گل برای تیم المپیک به ثمر برساند. او از این جابجایی خرسند است و امیدوار است با تدوام درخشش خود در زوریا با هماهنگی این باشگاه به یک تیم بزرگ اروپایی ملحق شود.

نویسنده: مهرداد شاملو

دیدگاه‌ها