کد خبر : 1736209 | 19 بهمن 1399 ساعت 14:48 | 49.1K بازدید | 5 دیدگاه

اشتباه مددی درباره موضوع ناهار استقلالی ها!

به نظر می رسد اطلاعات مدیرعامل استقلال درخصوص صرف ناهار پس از تمرین در این تیم، دقیق نیست.

اشتباه مددی درباره موضوع ناهار استقلالی ها!

به گزارش "ورزش سه"، همچنان اخبار پیرامون باشگاه استقلال و اتفاقات پس از بازی با نساجی، در رسانه ها مطرح می شود و در تازه ترین اخبار این باشگاه، احمد مددی مدیرعامل آبی های پایتخت، در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه مدعی شد "در هیچ دوره‌ای به بازیکنان استقلال بعد از تمرین ناهار داده نمی‌ شد و در دوره مدیریت فعلی این اتفاق رخ داده است."


درحالیکه به نظر می رسد استقلال مشکلات بسیار بزرگتری نسبت به صرف ناهار پس از تمرین و یا قبل از مسابقات داشته باشد، اما این مسئله که پس از بازی با نساجی از سوی بازیکنان این تیم مطرح شد، توسط احمد مددی مدیرعامل تیم پاسخ داده شد.


مددی در صحبت هایی که امروز با رسانه رسمی باشگاه استقلال داشت، مدعی شد برای اولین بار و در زمان مدیریت او، پس از انجام تمرین به بازیکنان ناهار داده شده است و ظاهرا از این مسئله به عنوان یک دستاورد یاد شده است. اما به نظر می رسد در این زمینه به مدیرعامل آبی پوشان اطلاعات غلط داده شده است.


در زمان حضور علیرضا منصوریان در پست مربیگیری استقلال، او آشپز کمپ تیم های ملی را با خود به استقلال آورد و پس از انجام تمرین در زمین شماره دو آزادی و کمپ مرحوم ناصر حجازی، به بازیکنان تیم ناهار داده می شد و حتی برای این منظور، میز و صندلی های غذاخوری برای بازیکنان استقلال نیز خریداری شد.


علاوه یر این، در دوره ای که فرهاد مجیدی هدایت آبی پوشان را برعهده داشت، بساط صرف ناهار پس از تمرین تیم نیز به راه بود ولی پس از اینکه او با مدیریت تیم دچار مشکلاتی شد، در بازی های پایان فصل این برنامه غذایی حذف شد.


مددی در قسمتی از صحبت هایش با رسانه رسمی باشگاه، اعلام کرده است که " نوع غذای مصرفی بازیکنان همواره با نظر پزشک تیم انتخاب می‌شود" که البته این یک امر واضح و مشخص است چرا که اصولا تغذیه بازیکنان زیر نظر پزشک تیم انجام می شود و این امر، ارتباط مستقیمی با نوع و شدت تمرینات آن روز باشگاه دارد و نظریه نهایی را در این خصوص، پزشکان تیم ها صادر می کنند.
به هر حال در حالیکه استقلال دارای مشکلات بزرگی از جمله پرداخت حقوق بازیکنان، زمین تمرین مناسب، خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکن برای پست های مورد نیاز است، به نظر نمی رسد در این بازه زمانی صرف غذا مشکل اصلی مدیران باشگاه استقلال باشد که برای آن بیانیه ای صادر کنند و آنها باید در پی تقویت تیم برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشند.

دیدگاه‌ها