کد خبر : 1736213 | 19 بهمن 1399 ساعت 14:19 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

با مصدومیت اودریوسلا و محرومیت کروس

رئال با ترکیب عجیب و غریب در دربی مادرید

رئال مادرید برای بازی سه شنبه شب برابر ختافه که یکی از دربی های شهر مادرید است، با مغضل عجیبی دست به گریبان است.

رئال با ترکیب عجیب و غریب در دربی مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین اوئسکا و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، دو گل بزند و بازی را پیروز شود. در این بازی رافا واران هر دو گل رئال را به ثمر رساند.

بازی بعدی رئال سه شنبه شب برابر ختافه خواهد بود. دیدار عقب افتاده هفته نخست لالیگا که کسب سه امتیازش برای کهکشانی ها اهمیت بالایی دارد.

 

 

1570224

 

 

در بازی شب گذشته آلوارو اودریوسولا نیز در دقاق پایانی مصدوم شد و بازی برابر ختافه را از دست خواهد داد. هنوز مشخص نیست دنی کارواخال و لوکاس واسکز به بازی برابر ختافه برسند و شاید رئال هیچ گزینه ای برای دفاع راست خود نداشته باشد. در یک ربع پایانی بازی با اوئسکا زیدان ترجیح داد مارسلو را در سمت چپ و فرلاند مندی را در سمت راست به کار بگیرد.

هر دو بازیکن چپ پا هستند و به خصوص مندی ارسال ها و ضربات پای راست خوبی ندارد که این قضیه ممکن است به ضرر رئال تمام شود. گزینه دیگر زیدان استفاده از بازیکنان تیم دوم باشگاه است.

 

 

1570012

 

 

همچنین تونی کروس با کارت زردی که دقیقه 32 بازی دیشب گرفت، 5 کارته شد و بازی با ختافه را از دست داد. ایسکو نیز این روزها مصدوم است و در فهرست بازی با اوئسکا نبود. به این ترتیب زیدان برای بازی سه شنبه شب فقط کاسیمیرو و لوکا مودریچ را در خط میانی دارد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها