کد خبر : 1736223 | 19 بهمن 1399 ساعت 15:32 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازی، دو گل؛

بازگشت رویایی آرش افشین به مستطیل سبز

پس از گلزنی در اولین تجربه بازی برای شهرداری آستارا، درخشش افشین همچنان ادامه دارد و او توانست در مقابل رایکا نیز دومین گل خود را در فصل جدید به ثمر برساند.

بازگشت رویایی آرش افشین به مستطیل سبز

به گزارش "ورزش سه" حدود یک ماه قبل بود که در خبری غیرمنتظره اعلام شد آرش افشین، مهاجم سابق استقلال، فولاد و سپاهان با توافق با مدیران باشگاه شهرداری آستارا تصمیم گرفته تا فوتبال خود را در لیگ یک ادامه دهد؛ آن‌هم در شرایطی که افشین قریب به دو فصل از فوتبال دور بود و فعالیت‌های دیگری از جمله فعالیت‌های آکادمی فوتبال و حضور در عرصه بازیگری داشت!

 

افشین که با نظر پایان رأفت سرمربی تیم شهرداری آستارا جذب شد، در همان بازی اول مقابل ملوان بندرانزلی بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بست و توانست با گلزنی برای شهرداری، آن‌ها را در دربی گیلان پیروز کند؛ در دیدار هفته گذشته مقابل قشقایی نیز و در روز شکست شهرداری آستارا، افشین در گلزنی ناکام بود.

 

اما امروز نیز دوباره مهاجم سابق فولاد به روند گلزنی‌اش بازگشت و توانست مقابل رایکا در هفته چهاردهم لیگ یک، این‌بار هم در قامت ناجی شهرداری آستارا حاضر شود و با گلزنی خود، تیمش را از شکست نجات دهد؛ در ادامه نیز افشین روی گل دوم تیمش هم تاثیرگذار بود تا این‌چنین با درخشش خود در سه بازی، دو گل برای شهرداری آستارا زده باشد و در کامبک امروز شاگردان رأفت نیز با درخشش خود نقش اول را ایفا کند.

تقابل شهرداری آستارا و رایکا بابل تا دقیقه 65 دو بر یک به سود آستارایی‌ها دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها