کد خبر : 1736236 | 19 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

مس کرمان 1 ملوان بندرانزلی 0

لیگ یک / برد 6 امتیازی مس برای بازگشت به صدر

شاگردان رضا مهاجری موفق شدند در تقابل حساس مقابل ملوان، حریف مدعی خود را از پیش‌روی بردارند و بار دیگر هم‌امتیاز با تیم صدر جدول شوند.

لیگ یک / برد 6 امتیازی مس برای بازگشت به صدر

به گزارش "ورزش سه"، در طی هفته‌های گذشته نتایج سینوسی مسی‌ها باعث شده تا آن‌ها در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر بمانند اما صدر جدول را از دست بدهند، نگاهی به نتایج چهار هفته گذشته آن‌ها نشان می‌داد که تیم مهاجری باید این هفته اگر بخواهد قاعده سینوسی‌اش را حفظ کند، پیروز شود. چرا که مسی‌ها در چهار دیدار قبلی خود، برد-باخت-برد-باخت را رقم زده بودند.

 

آن‌ها در روزی که سرمربی مس با شکست ویروس کرونا از لب خط تیمش را هدایت می‌کرد، به مصاف ملوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر رفتند؛ البته که برخلاف روند سینوسی مس، ملوانی‌ها چهار هفته بدون برد را سپری کرده و امیدوار به آن بودند تا با پیروزی مقابل مس، به تیره‌روزی‌های خود پایان بخشند.

اما شاگردان مهاجری از فرصت دیدار خانگی بهره کامل را بردند و با گلزنی سلمان بحرانی موفق شدند تا با کسب یک برد اقتصادی دیگر، با 24 امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی بمانند؛ البته در شرایطی هم‌امتیاز با هوادار صدرنشین و به دلیل تفاضل گل کمتر. ملوانی‌ها در نیمه دوم این فرصت را داشتند تا با اخراج سلمان بحرانی، از حریف 10 نفره خود در کرمان امتیاز بگیرند اما موقعیت‌های شاگردان زارع به گل تبدیل نشد تا در پنج هفته گذشته لیگ یک ملوان تنها 2 امتیاز کسب کرده باشد و از کورس مدعیان دور شود.

 

در پایان هفته چهاردهم، ملوانی‌ها با 17 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماندند و احتمال دارد با برگزاری دیدار معوقه استقلال ملاثانی و چوکا تالش، جایگاه هشتم خود را نیز از دست بدهند؛ شاگردان مهاجری هم در ادامه روند سینوسی خود، به برد دست یافتند تا با توجه به لغزش و شکست هوادار، بار دیگر فرصت هم‌امتیاز شدن با صدرنشین لیگ یک را به دست آورند و امیدواری‌شان برای صعود به لیگ برتر افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها