کد خبر : 1736238 | 19 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین بوشهر 0 خیبر خرم آباد 0

لیگ یک / ویسی شکست ناپذیر در بوشهر

تقابل شاگردان فراز کمالوند و عبدالله ویسی، دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران امروز در جریان هفته چهاردهم لیگ یک، برنده نداشت و بدون گل خاتمه یافت.

لیگ یک / ویسی شکست ناپذیر در بوشهر

به گزارش "ورزش سه" حسرت 7 هفته‌ای شاهین بوشهر در کسب پیروزی باعث شده بود تا شاگردان کمالوند به جایگاه دوازدهم جدول سقوط کنند و از سوی دیگر، خیبری‌ها هفته گذشته پس از هفت تجربه بدون‌شکست با عبدالله ویسی مقابل هوادار تهران بازی را واگذار کردند تا دو تیم در جدول همسایه شوند و برای اضافه شدن به کورس رقابت مدعیان برای صعود به لیگ برتر، نیاز مبرمی به سه امتیاز جدال امروز داشته باشند.

 

کمالوند و ویسی که هر دو سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را دارند، تیم‌هایشان را با تفکرات هجومی به میدان فرستادند اما خبری از گل در این تقابل نبود و دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند؛ امتیازی که برای هیچکدام از دو تیم کارآمد نبود و جایگاه‌شان در جدول را تغییر نداد تا همچنان خیبر خرم آباد و شاهین بوشهر، دور از کورس رقابت مدعیان در جایگاه یازدهم و دوازدهم جدول، کار خود را دنبال کنند.

 

1570250

 

تساوی امروز، ششمین تساوی در طول 9 مسابقه حضور عبدالله ویسی روی نیمکت خیبر بود که یک آمار جالب از این سرمربی به شمار می‌رود. شاهینی‌ها در شرایطی در جدال امروز هم موفق به کسب پیروزی نشدند که هفته آینده باید مقابل صدرنشین لیگ یک به میدان بروند و باید دید کمالوند برای خروج تیمش از بحران و رسیدن به پیروزی پس از 8 هفته، چه تدبیری را مقابل هوادار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها