کد خبر : 1736241 | 19 بهمن 1399 ساعت 17:01 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی:

این یوونتوس واقعی است که همه منتظرش هستند

لئو بونوچی پس از برتری بر رم گفت یوونتوس مسیر درست را پیدا کرده و بهتر از این خواهد شد.

این یوونتوس واقعی است که همه منتظرش هستند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته توانست بازی بزرگ هفته سری آ را با دو گل از آاس رم ببرد و به تعقیب صدرنشیان ادامه دهد. در این بازی رونالدو یک گل زد و گل به خودی مدافع رم نیز برتری یوونتوس را دو برابر کرد.

 

 

1570051

 

 

لئوناردو بونوچی مدافع ارزشمند یووه پس از بازی به اسکای اسپورتس گفت:« در چنین بازی‌هایی است که روح تیم پدیدار می‌شود. می‌دانستیم که رم تمایل به حفظ زیاد توپ و به گردش در آوردن آن در تمام طول زمین خواهد داشت. ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم و برای خروج از این فشار نیاز به از خودگذشتگی داشتیم و اینکه باید در بهترین زمان به آنها ضربه بزنیم. در مسیر درستی هستیم و این یوونتوسی است که هواداران دوست دارند ببینند.»

 

 

1570245

 

 

بونوچی با اشاره به شکست 2-0 چندی پیش یووه مقابل اینتر گفت:«  به نظرم بازی با اینتر بدترین عملکرد ممکن ما بود. ما به صورت تیمی به آن شکست واکنش نشان دادیم و آندره‌آ پیرلو تیم را متحد کرد و اتفاقی که در گذشته افتاده است را به دست فراموشی سپردیم. شانس با ما یار بود که پس از آن بازی بلافاصله چند روز بعد به زمین برگشتیم و موفق شدیم اتفاقات گذشته را پشت سر بگذاریم و به مسیر درست بازگردیم. حالا یک بازی معوقه برابر ناپولی داریم و به دنبال نتیجه گرفتن در آن هستیم.»

 

یوونتوس با این برد 42 امتیازی شد و با یک بازی کمتر، اختلاف خود با اینتر صدرنشین را به پنج امتیاز اختلاف کاهش داد.

دیدگاه‌ها