کد خبر : 1736243 | 19 بهمن 1399 ساعت 16:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 0 استقلال خوزستان 0

لیگ یک / لغزشی به سود مدعیان

شاگردان کلانتری از فرصت ایجاد شده برای کاهش فاصله امتیازی‌شان با صدر جدول استفاده نکردند و در حساس‌ترین دوئل هفته چهاردهم لیگ یک، به تساوی رضایت دادند.

لیگ یک / لغزشی به سود مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی و استقلال خوزستان، دو تیم مدعی برای بازگشت به لیگ برتر به شمار می‌آیند و امروز باید در دوئلی رو در رو، مهم‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ یک را برگزار می‌کردند؛ آن‌هم در شرایطی که فجری‌ها به یاد مدافع سابق خود علی انصاریان، با لباس مشکی به میدان آمده بودند و می‌خواستند با پیروزی در جدال امروز، هم برد را تقدیم انصاریان کنند و هم فاصله‌شان تا صدر جدول را به دو امتیاز رسانند.

 

سوی دیگر مسابقه استقلالی‌ها برای پایان دادن به چهار هفته ناکامی در کسب برد، به شیراز سفر کرده بودند اما تقابل شاگردان کلانتری و خلیفه‌اصل در شرایطی خاتمه یافت که توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا با لغزش این دو مدعی صعود به لیگ برتر، بهترین فرصت برای دیگر تیم‌هایی که سودای لیگ‌برتری شدن در سر دارند، پیش آید.

 

چرا که با تساوی امروز، فجرسپاسی 20 امتیازی شد و جایگاه سوم خود را هم به بادران تقدیم کرد و در جدول یک پله سقوط داشت؛ استقلالی‌ها هم خوش‌شانس بودند که تیم‌های پایین‌دست آن‌ها از جمله پارس جنوبی و ملوان هفته ناکامی را سپری کردند تا همچنان در جایگاه ششم جدول بمانند و فاصله‌شان با صدر جدول نیز چهار امتیاز شود.

دیدگاه‌ها