کد خبر : 1736251 | 19 بهمن 1399 ساعت 16:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیری به دنبال حفظ جایگاه در ترکیب پرسپولیس

مدافع راست پرسپولیس برای دومین بازی در ترکیب اصلی این تیم حضور یافته و توانسته نظر کادرفنی را بار دیگر به خود جلب کند.

شیری به دنبال حفظ جایگاه در ترکیب پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و نیمکت نشینی مهدی شیری، این بازیکن بار دیگر توانسته شرایط روحی و بدنی مناسبی به دست بیاورد که بر پایه آن به ترکیب اصلی سرخپوشان نیز رسیده است.

 

شیری در بازی مقابل تراکتور یکی از بازیکنانی بود که به خوبی توانست حملات حریف را در این جناح ناکام بگذارد و در نهایت یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در این جدال برای دستیابی به سه امتیاز لقب گرفت که رضایت کادرفنی را نیز در پی داشت.

مدافع راست سرخپوشان امیدوار است اکنون با حفظ شرایط کنونی و جلب رضایت کادرفنی در دیدارهای آتی نیز جایگاه ثابتی به خود اختصاص دهد. با توجه به برنامه تاکتیکی که یحیی گل محمدی طی دیدارهای اخیر برای سود بردن از چهار بازیکن کناری و لب خط تیم برای شکل گیری حملات داشته، شیری امیدوار است با هماهنگی لازم با سیامک نعمتی در سمت راست، در کنار آقایی و پهلوان در سمت مقابل بتوانند شرایط را برای موفقیت تیم در ادامه مسابقات را فراهم سازند.

 

با جدایی بشار رسن، برنامه تاکتیکی پرسپولیس بیشتر روی نفرات کناری متمرکز شده است و مهدی شیری امیدوار است در دیدار آتی این تیم موفق شود برابر مس رفسنجان اینبار در نقش گلساز تیمش ظاهر شود و برنامه و تمرینات فشرده‌ای را نیز در رابطه دنبال کرده و باید دید برابر حریف به نتیجه لازم خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها