کد خبر : 1736291 | 19 بهمن 1399 ساعت 18:44 | 397.4K بازدید | 31 دیدگاه

تنور نقل و انتقالات سرخ‌ها داغ شد

سه ستاره پرسپولیس؛ برگ برنده یحیی برای نقل و انتقالات

گفته می‌شود سه بازیکن پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی به عنوان برگ برنده این تیم برای معاوضه با بازیکنان مدنظر خواهند بود.

سه ستاره پرسپولیس؛ برگ برنده یحیی برای نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه پرسپولیس در این فصل ستاره‌های تاثیرگذاری را از دست داده، یحیی گل محمدی کاملا بی تاب شروع نقل و انتقالات زمستانی است تا بتواند با جذب بازیکنان مدنظرش، بار دیگر تیم قدرتمندی را روانه ادامه مسابقات و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 کند.

 

همین عطش بزرگ برای نقل و انتقالات زمستانی باعث شد تا آنها در اولین گام خیلی زود با مهدی ترابی به توافق دست یابند و این ستاره تکنیکی و ملی پوش را بار دیگر به خدمت بگیرند. با این حال فارغ از بازیکنان مدنظر این باشگاه برای نقل و انتقالات زمستانی، موضوع اصلی بازیکنانی است که احتمالا در لیست نیم فصل دوم پرسپولیس حضور نداشته باشند.

 

باشگاه پرسپولیس اما گفته می‌شود برای اولین‌بار طی سالیان اخیر برنامه ویژه‌ای برای این موضوع دارد و قصد دارد لیست مازاد خود را در نقل و انتقالات زمستانی به صورت معاوضه با بازیکنان مدنظر مطرح کند تا از این حیث به خواسته خود برای جذب بازیکنان مدنظر نیز نزدیک شود.

 

با این حال این مساله نیازمند این خواهد بود که ابتدا سه بازیکن مدنظر این باشگاه و یحیی گل محمدی برای خروج به توافق برای حضور در باشگاه مقصد برای سهولت انتقال بازیکن مدنظر پرسپولیس دست یابند و از سوی دیگر نیز باشگاه مقصد نیز این بازیکنان را در راستای انتقال بازیکن خود به پرسپولیس بخواهد.

 

 

1569794

 

 

در شرایط کنونی اما سه بازیکن پرسپولیس برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی و لیست خروج این باشگاه و کادرفنی قرار گرفته‌اند. سه بازیکنی که در پست دفاع، هافبک و مهاجم حاضر هستند و جزو بازیکنان صاحبنام و باتجربه تیم نیز محسوب می‌شوند. 

 

این سه که البته در این فصل فرصت کمتری برای بازی به دست آورده‌اند، در نهایت در صورتی که باشگاه به توافق لازم برای جذب بازیکنان مدنظر خود دست یابد، در لیست نهایی خروج و معاوضه پرسپولیس قرار خواهند گرفت و سرنوشت آنها را از جمع سرخپوشان جدا خواهد کرد. 

 

تراکم خط میانی پرسپولیس با حضور مهدی ترابی باعث خروج قطعی یکی از هافبک‌های تیم شده است و از سوی دیگر عدم برآورده شدن انتظارات از سوی یکی دیگر از مهاجمان نیمکت نشین این تیم، او را نیز در این لیست قرار داده است. مدافع مدنظر یحیی برای خروج از تیم نیز طی این فصل فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده تا جمع بندی برای خروج این سه از لیست به قطعیت برسد.

دیدگاه‌ها