کد خبر : 1736295 | 19 بهمن 1399 ساعت 18:49 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجری: فرخی را مثل فرفره در زمین چرخاندیم

سرمربی مس به ستایش از بازیکنانش پس از پیروزی مقابل ملوان پرداخت.

مهاجری: فرخی را مثل فرفره در زمین چرخاندیم

به گزارش ورزش سه؛ رضا مهاجری، سرمربی تیم مس کرمان بعد از غلبه بر کرونا، امروز بعد از دو هفته دوری، روی نیمکت تیمش حضور داشت. شاگردان او موفق شدند ملوان را در هفته چهاردهم شکست دهند. صحبت های سرمربی مس را پس از این برد بخوانید:

 

این برد یک نقطه عطف برای مس بود

فوتبال برد و باخت دارد و من خوشحال هستم که امروز موفق شدیم یک تیم ریشه دار را ببریم. این برد برای من ارزشمند بود، البته نه به خاطر اینکه مقابل ملوان کسب شده بلکه امروز شش بازیکن ما در پست غیرتخصصی بازی کردند. امروز ما از لحاظ دوندگی و میل به خواستن خیلی خوب بودیم. این می تواند یک نقطه عطف برای مس باشد. 

 

یک تیم واقعی بودیم

بازیکنانی مثل میری و غریبی امروز خود را با تیپ و کارهای پزشکی به بازی رساندند و گفتند ما بازی می کنیم. این یک ریسک برای من بود. این ها را که کنار هم می گذاریم می شویم یک تیم موفق. از روزی که در مس شروع کردیم امروز موفق بودیم و یک تیم واقعی بودیم. از چند بازیکن جوان هم در این دیدار استفاده کردیم. 

 

فرخی را مثل فرفره در زمین چرخاندیم

نزدیک بیست دقیقه ده نفره بازی کردیم. مدیریت کردن بازی در این شرایط مقابل تیم ملوان خیلی سخت است. با وجود ده نفره بودن توانستیم خلق موقعیت کنیم. سالاری در پست غیرتخصصی گذاشتیم، عباس زراعت کار را هم همین طور. بهرام رشید فرخی را مثل فرفره در زمین چرخاندیم، او همه جا برای ما بازی کرد. این خیلی برای ما ارزش داشت. وقتی فوتبالیست از خود می گذرد و برای تیم بازی می کند، حاصلش می شود این که یک تیم خوب را با وجود ده نفره شدن شکست می دهیم. 

 

سعی کردم در مورد داوری کمتر صحبت کنم

من سعی کردن کمتر به بحث داوری ورود کنم. به داوران بازی خسته نباشید می گویم. بالاخره داوری است و ما باید سعی کنیم چه در بازی هایی که مغموم می شویم و چه می بریم کمتر در مورد داوری صحبت کنیم و اجازه دهیم کارشناسان در این مورد نظر دهند.

دیدگاه‌ها