کد خبر : 1736301 | 19 بهمن 1399 ساعت 19:06 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

اعضای هیات مدیره پول‌های خود را دریافت نکردند

عبدیان:‌مذاکره با بازیکنان مدنظرمان را شروع کرده‌ایم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره برخی مسائل این تیم ارائه کرد.

 عبدیان:‌مذاکره با بازیکنان مدنظرمان را شروع کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت نه چندان آرام باشگاه استقلال سبب شده تا مدیران این تیم به تکاپوی بیشتری بیفتند تا ارامش را به مجموعه شان برگردانند. از این رو مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال امروز با یک استوری اینستاگرامی توضیحاتی را به هواداران ارائه کرد.


عبدیان درباره شایعه گرفتن پولی که اعضای هیات مدیره در گذشته برای تیم خرج کردند، گفت: « نکته مهمی که باید خدمت شما عرض کنم، برخلاف شایعات هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پول‌هایی که به باشگاه داده بودند را پس نگرفته‌اند.»


وی ادامه داد: «امروز شایعه ای مطرح شد که اعضای هیات مدیره پولی که کارگزار داده بود را به عنوان طلب خود برداشته‌اند که همین حا اعلام می‌کنم نه بنده و نه بقیه اعضای هیات مدیره و مشاور هیات مدیره استقلال هیچ یک کمک های خود را از باشگاه پس نگرفته‌ایم و همچنان در خدمت کمک به استقلال هستیم. تلاش می‌کنیم تا همه در کنار هم به بهتر شدن شرایط استقلال کمک کنیم که استقلال وقتی بهتر خواهد شد که حلقه های زنجیره ما استقلالی‌ها محکم و بااتحاد به هم وصل باشد. همراه هم به آرامش آن کمک کنیم. لطفا به شایعات دشمنان باشگاه توجه نکنید.»


موضوع دیگری که عبدیان به آن اشاره کرده درباره نقل و انتقالات زمستانی است. او نوشته:« دوستان هوادار عزیز! موضوع مهم دیگری که باید به اطلاع شما برسانم در خصوص نقل و انتقالات است. اصلا نگران نقل و انتقالات باشگاه نباشید. قطعا با تمام توان در این زمینه حاضر خواهیم شد و در حد نیاز تیم نفرات خوبی را جذب خواهیم کرد. مذاکرات ما برای تمدید و جذب بازیکن در نیم فصل آغاز شده اما به دلیل شرایط حساس نقل و انتقالات که هر شایعه‌ای می‌تواند در توافق نهایی و رقم قرارداد بازیکنان تاثیرگذار باشد از شما می‌خواهیم تا قطعی شدن جذب بازیکنی به شایعات باور نکرده و همراه آن نشوید. اجازه بدهید باشگاه در سکوت نقل و انتقالاتی بتواند با بازیکنان مد نظر خود که قطعا گزینه‌های خوبی هستند به توافق برسد.»


عضو هیات مدیره استقلال صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: «قطعا آرامش استقلال و دوری از حواشی و از همه مهم تر اتحاد استقلالی‌ها در این شرایط می‌تواند بیشترین کمک را به استقلال داشته باشد. همه باهم به موفقیت استقلال کمک خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها