کد خبر : 1736303 | 19 بهمن 1399 ساعت 19:13 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: گفته بودیم نیم فصل قهرمانیم

هافبک دفاعی مس کرمان مدعی است که تیمش با تداوم این روند قادر خواهد بود قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

رحمانی: گفته بودیم نیم فصل قهرمانیم

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی هافبک دفاعی مس کرمان بعد از پیروزی تیمش مقابل ملوان در هفته سیزدهم لیگ آزادگان گفت: بازیکنان ما با انگیزه و روحیه بالایی در این بازی حساس و سرنوشت ساز حاضر شدند و خوشبختانه توانستیم با نمایشی موفق این دیدار را به سود خودمان تمام کنیم.

 

وی ادامه داد: ملوان یکی از تیم‌های خوب این فصل است که برای صعود می‌جنگد و امتیازات این بازی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بود. بازی را به خوبی کنترل کردیم و در نهایت نیز توانستیم به گل دست یابیم و با حفظ این تک گل به سه امتیاز رسیدیم. خوشحالم که اکنون به صدر جدول رسیده‌ایم و از الان دیگر همه چیز دست خودمان است و امیدوارم با حفظ این روند هواداران کرمانی را خوشحال کنیم.

 

ماهان رحمانی که سابقه حضور در تیم پیکان را هم در کارنامه دارد، در ادامه درباره شرایط مس می‌گوید: ما در برخی بازی‌ها با بدشانسی مواجه شدیم وگرنه امتیازات بیشتری تا به اینجا نصیب ما شده بود. با این حال الان همه چیز دست خودمان است و با تجربه‌ای که از فصل گذشته با توجه به اینکه فقط تفاضل یک گل مانع از صعود مس به لیگ برتر شده، به دست آورده‌ایم، در تمامی بازی‌ها با ذهنیت برتری جویی به میدان می‌رویم و امیدوارم در پایان اتفاق خوبی بیفتد.

 

هافبک دفاعی مس در پایان گفت: کار سختی همچنان پیش روی ما قرار دارد. مطمئن بودیم قادر خواهیم بود با این پتانسیل به قهرمانی نیم فصل برسیم و اکنون در فاصله چهار هفته به پایان رقابت‌ها این هدف را دنبال خواهیم کرد  و باید ادعای خودمان را برای قهرمانی در نیم فصل برای شروع یک هدف بزرگ را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها