کد خبر : 1736306 | 19 بهمن 1399 ساعت 19:21 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 4 - 0 کروتونه؛ بازگشت مقتدرانه به صدر

میلان با ارائه نمایشی فوق العاده با چهار گل کروتونه را مغلوب کرد.

میلان 4 - 0 کروتونه؛ بازگشت مقتدرانه به صدر

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شبی که به علت برتری اینتر در بازی مقابل فیورنتینا به سه امتیاز دیدار مقابل کروتونه نیاز مبرمی داشت، با درخشش ستاره های هجومی خود در نیمه دوم به این مهم دست یافت.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 15 و روی ارسال داویده کالابریا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر آنته ربیچ از زاویه ای بسته با مهار کورداز همراه شد.

 

1570299

 

1570302

 

اما در دقیقه 30 میلان به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی رافائل لئائو، زلاتان در موقعیتی تک به تک و در سمت چپ محوطه با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول روسونری شد. در ادامه نیمه اول میلان به اداره جریان بازی پرداخت و در نهایت با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

میلان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 60 و روی ارسال زمینی آنته ربیچ صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی رافائل لئائو را کورداز به زیبایی مهار کرد و این فرصت بسیار خوب از دست رفت.

 

اما آتش بازی میلان از اینجا آغاز شد. در دقیقه 63 و روی ارسال فوق العاده و زمینی تئو هرناندز از سمت چپ بود که زلاتان در مقابل دروازه خالی و به راحتی موفق شد دروازه کروتونه را باز کند.

 

در دققه 69 هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه کرنر سمت چپ ارسال دقیقی روی دروازه کروتونه داشت و آنته ربیچ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی گل سوم را نیز به ثمر برساند.

 

1570306

 

یک دقیقه بعد این بار چالهان اوغلو با یک پاس به بیرون دقیق آنته ریبچ را در مرکز محوطه و مقابل دروازه صاحب فرصت کرد و او با یک ضربه محکم گل چهارم میلان را نیز وارد دروازه کروتونه کرد تا طوفان او و زلاتان در خط حمله تکمیل شود.

 

در دقیقه 80 کاستیخیو در شرایطی دشوار ضربه خود را به سمت دروازه کروتونه روانه کرد، اما این بار شوت او با عکس العمل کورداز همراه شد. لحظاتی بعد این بار کورداز ضربه سر ماریو مانژوکیچ را روی خط و در آستانه ورود به دروازه مهار کرد تا در نهایت میلان با چهار گل کروتونه را شکست داده و به صدر جدول بازگردد.

دیدگاه‌ها