کد خبر : 1736317 | 19 بهمن 1399 ساعت 20:06 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

حضور بازیکن 17 ساله در ترکیب بادران (عکس)

عصر امروز و در هفته سیزدهم لیگ یک تیم بادران در استادیوم غدیر موفق شد با گل ایمان غلامی پارس جنوبی جم را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی هر دو تیم ارایه گر فوتبال تهاجمی و رو به جلو بودند و به موقعیت های متعددی برای رسیدن به گل دست یافتند که در نهایت ایمان غلامی روی پاس احسان پیرهادی موفق به باز کردن دروازه پارس جنوبی جم شد و همین یک گل برای پیروزی بادران کافی بود. پیروزی که موجب شد تا بادران 22 امتیازی شود و به رده سوم جدول صعود کند. 

 

1570317

 

نکته جالب در ترکیب بادران حضور پر رنگ جوانان است؛ بطوریکه این تیم را به یکی از تیم های جوان لیگ یک تبدیل کرده است. اما در دقایق پایانی این بازی محسن عاشوری از یک بازیکن 17 ساله در ترکیب تیمش رونمایی کرد. ابوالفضل بابایی یکتا که متولد سی ام مهر سال 82 است و در مسابقات امیدهای تهران در ترکیب تیم امیدهای بادران به میدان می رود در دقایق پایانی این فرصت را پیدا کرد که در ترکیب تیم تهرانی بازی در برابر تیم پارس جنوبی جم را تجربه کند. 

 

این بازیکن اگر جوان ترین بازیکن این فصل لیگ یک بشمار نرود به طور حتم یکی از جوان ترین بازیکنانی است که در فصل جاری لیگ یک به میدان آمده است. محسن عاشوری در بازی با استقلال ملاثانی هم یک نیمه به مهاجم 19 ساله تیمش یعنی مهدی محمدی بازی داد و برخی دیگر از بازیکنانی که در ترکیب تیم تهرانی به میدان می روند زیر 23 سال هستند که می توان به دانیال جهانبخش 20 ساله اشاره کرد که در بازی با پارس جنوبی به دلیل مصدومیت به میدان نیامد. 

 

1570318

 

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها