کد خبر : 1736319 | 19 بهمن 1399 ساعت 20:25 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش استفانو پیولی به عبور زلاتان از مرز ۵۰۰ گل زده

استفانو پیولی، سرمربی میلان از ستاره سوئدی تیمش یعنی زلاتان ابراهیموویچ تمجید ویژه ای انجام داد.

واکنش استفانو پیولی به عبور زلاتان از مرز ۵۰۰ گل زده

به گزارش "ورزش سه"، میلان تحت هدایت استفانو پیولی در این فصل خود را در قامت یکی از مدعیان اصلی قهرمانی سری آ نشان داده است. آنها امروز نیز در ادامه روند خوب خود با چهار گل از سد کروتونه عبور کردند تا بعد از یک وقفه کوتاه دوباره به صدر جدول صعود کنند.

 

استفانو پیولی در پایان بازی گفت: " تیم در مسابقه امروز بسیار خوب عمل کرد و به ارائه نوع خاصی از فوتبال اعتقاد داشت. این هرگز یک بازی آسان برای ما نبود. با این حال فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم. انگیزه ما باید پیروز شدن در هر بازی باشد. ما از توانایی‌های خود و آنچه می توانیم انجام دهیم آگاه هستیم بنابراین هنگام پیروزی واقعا رضایت داریم. با این حال نگاه کردن به جدول کمی زود است و باید بدانیم که هر سه روز یک بار در سری آ و لیگ اروپا باید به میدان برویم.

 

 

1570319

 

 

من بسیار خوش شانس هستم که در باشگاهی با بازیکنان بسیار قدرتمند چه از لحاظ ذهنی و چه از نظر بدنی کار می کنم. همچنان می گویم که هفت تیم می توانند مدعی قهرمانی در سری آ باشند یا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند. می‌دانیم که هر چه جلوتر برویم نتایج مهم تر خواهد شد اما قصد داریم بازی به بازی جلو برویم."

 

زلاتان ابراهیموویچ با دو گلی که امروز به ثمر رساند از 500 گل باشگاهی عبور کرد. پیولی در این باره گفت: " با مشاهده نحوه تمرین کردن ایبرا، نمی‌توان از عملکرد او تعجب کرد زیرا وی یک قهرمان است. زلاتان از ما راضی است و من فکر می‌کنم مهم ترین چیز درباره این تیم خوشحال بودن بازیکنان است. ما یک باشگاه بزرگ هستیم که همه می خواهند در آن خوب کار کند. ایبرا ورزشکاری با انگیزه‌های بسیار بالا محسوب می‌شود و فرم خود را با رژیم غذایی و اصول دقیق حفظ می کند."

 

 

1570320

دیدگاه‌ها