کد خبر : 1736321 | 19 بهمن 1399 ساعت 22:46 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

برد شارلروا لحظه آخر از دست رفت؛

قلی‌زاده در ثانیه ۳۵ پاس گل داد!

وینگر ایرانی شارلروا در شب تساوی تیمش مقابل وارگم پاس گل داد.

قلی‌زاده در ثانیه ۳۵ پاس گل داد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته بیست و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به‌صورت همزمان در ترکیب ابتدایی مسابقه داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم دو پایس مقابل تیم رده دوازدهمی زولته وارگم قرار گرفت.

 

بلافاصله پس از شروع مسابقه شارلروا یک حمله جدی تدارک دید که روی خلاقیت و حرکت علی قلی‌زاده و پایه‌گذاری این ستاره ایرانی موفق شد گل اول را برابر زولته وارگم به ثمر رساند.

 

1570372

 

قلی‌زاده با نفوذ سریع تا پشت محوطه جریمه زولته وارگم به امین بنشیب پاس داد تا این بازیکن ۲۲ ساله با شوت زمینی دروازه زولته وارگم را باز کند و شارلروا را در ثانیه ۳۵ پیش بیاندازد.

 

برتری یاران قلی‌زاده و کاوه رضایی تا لحظات پایانی مسابقه پابرجا بود، تا اینکه زولته وارگم در دقیقه ۲+۹۰ موفق شد دروازه شارلروا را باز کند و کار را به تساوی بکشد.

 

تیم فوتبال شارلروا با تساوی یک بر یک خانگی مقابل زولته وارگم ۳۸ امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کرد، در حالی که برتری در این دیدار می‌توانست آنها را تا رده چهارم بالا ببرد.

 

 

1570373

 

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا که مثل تمام بازی‌های این فصل امشب هم مقابل زولته وارگم برای تیمش به میدان رفت و ۷۲ دقیقه در زمین حضور داشت، توانست پنجمین پاس گل فصل خود را بدهد و در رده چهارم جدول برترین پاسورهای ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا نیز که امشب بیستمین بازی فصل خود را برابر زولته وارگم انجام داد، تا دقیقه ۶۱ مسابقه در زمین بود.

 

دیدگاه‌ها