کد خبر : 1736343 | 19 بهمن 1399 ساعت 22:08 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظر داوری تصمیم جلسه هماهنگی را وتو کرد؛

چرا خیبر خرم آباد امروز مشکی نپوشید؟

برخلاف آن‌چه اعلام شده بود و پیش‌بینی می‌شد شاگردان عبدالله ویسی امروز با پیراهن‌های قرمز رنگ خود مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه" پس از فوت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران که با مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد نیز همکاری‌هایی را انجام می‌داد و در هنگام برگزاری بازی‌های خیبر در تهران، در کنار علی کریمی نظاره‌گر مسابقات این تیم بود، مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد اعلام کرد که تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ یک، این تیم با پیراهن مشکی به میدان خواهد رفت.

 

اتفاقی که در دیدار مقابل هوادار تهران رخ داد اما امروز شاگردان ویسی در بوشهر و در مصاف با شاهین شهرداری، با لباس قرمز خود به میدان آمدند که سوال برانگیز بود؛ گویا در جلسه هماهنگی پیش از این بازی از لباس دو تیم رونمایی شده که خیبری‌ها با لباس مشکی و شاهینی‌ها هم لباس سفید و آستین‌های مشکی به میدان می‌روند.

 

1570366

 

اما پیش از شروع مسابقه و در هنگام حضور دو تیم در تونل ورود به زمین، ناظر مسابقه تصمیم جلسه هماهنگی را وتو کرده و اعلام داشته که امکان تشخیص بازیکنان وجود ندارد و با دستور او، بازیکنان خیبر به رختکن بازگشته و لباس قرمز خود را به تن کرده‌اند.

 

با این‌حال همچنان قرار است شاگردان ویسی تا پایان نیم‌فصل مشکی‌پوش بمانند و در بازی‌های آینده نیز این رسم را به یاد پیشکسوت فقید فوتبال ایران انجام خواهند داد.

دیدگاه‌ها