کد خبر : 1736427 | 20 بهمن 1399 ساعت 14:27 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

ماجراجویی جدید آقای گل اوکراین در زوریا؛

شهاب زاهدی هم‌تیمی صیادمنش شد (عکس)

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک با عقد قراردادی به زوریا لوهانسک اوکراین پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی پس از نمایش درخشانی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر اوکراین ارائه کرد و در پایان دور رفت با هشت گل زده در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت، با پیشنهاد زوریا لوهانسک که باشگاه به مراتب بهتری از المپیک دونتسک است، مواجه شد و با این تیم به توافق نهایی رسید.

 

مهاجم ۲۶ ساله سابق پرسپولیس که پس از جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت به لیگ ایسلند رفته و یک سال و نیم در این تیم عضویت داشت، طی یک فصل و نیم اخیر نیز در لیگ برتر اوکراین به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد.

زاهدی سال گذشته ۲۳ بار در لیگ برتر اوکراین به میدان رفت و ۶ گل به ثمر رساند، اما در فصل ۲۱-۲۰۲۰ عملکرد او بهبود پیدا کرد و توانست ۸ گل در ۱۱ مسابقه بزند تا اکنون به همراه یک بازیکن دیگر در صدر جدول گلزنان بایستد.

 

او که در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر اوکراین در فهرست المپیک دونتسک حضور نداشت، طی روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه زوریا لوهانسک انجام داد و امروز به‌طور رسمی و با قراردادی به مدت چهار فصل به عضویت این تیم درآمد.

 

1570549

 

تیم فوتبال زوریا لوهانسک هم‌اکنون اللهیار صیادمنش را نیز در اختیار دارد و زاهدی دومین بازی ایرانی است که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اوکراین برای این باشگاه به میدان می‌رود.

 

زاهدی قبل در ابتدای فصل لیگ برتر ایران هم یکی از گزینه‌های مد نظر باشگاه پرسپولیس بود که مبلغ رضایت‌نامه بالای او موجب شد تا این بازیکن نتواند به تیم سابق خود برگردد.

 

گفتنی است، زوریا لوهانسک در حال حاضر ۲۰ امتیازی و تیم چهارم جدول لیگ برتر اوکراین است و فاصله ۱۰ امتیازی با دینامو کیف صدرنشین دارد.

 

دیدگاه‌ها