کد خبر : 1736438 | 20 بهمن 1399 ساعت 15:33 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

توماس پارتی:

سیمئونه می گفت آن بازیکن را بگیر و ول نکن!

ستاره غنایی سابق اتلتیکو و فعلی آرسنال می گوید با دیه گو سیمئونه، آزادی عمل زیادی در زمین نداشت.

سیمئونه می گفت آن بازیکن را بگیر و ول نکن!

به گزارش "ورزش سه"، توماس پارتی در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بود که اتلتیکو را به مقصد آرسنال ترک کرد. جدایی او برای همه هواداران و حتی کادر فنی اتلتیکو غیرمنتظره بود و او پس از انتقال به آرسنال، آن را رویایی دانست که محقق شده است.

تا به اینجای فصل اما مصدومیت ها به توماس اجازه نداده اند ارزش های واقعی اش را نشان دهد. او تنها 12 بازی انجام داده و در بازی اخیر برابر استون ویلا بار دیگر مصدوم شد.

 

 

1570568

 

 

توماس در مصاحبه جدیدش و در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت بین دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو با میکل آرتتا سرمربی آرسنال گفت:« میکل آرتتا در همین مدت اندک به من بسیار کمک کرده است. پست بازی من در آرسنال مشابه پست بازی ام در اتلتیکو است با این تفاوت که در اتلتیکو همواره باید مراقب بازیکنی می بودم که ماموریت مهارش به من واگذار شده بود و آزادی عمل زیادی به من در زمین نمی دادند. سیمئونه می گفت فلان بازیکن را بگیر و رهایش نکن. ولی اینجا در آرسنال آزادم به نقاط مختلف سرکشی کنم. در واقع شعاع حرکتی ام زیاد است. »

 

 

1570564

 

 

توماس ادامه داد:« در اتلتیکو بازی را به حریف می دادیم. پرس از جلو در اتلتیکو معنا ندارد و ما منتظر حریف و حملاتش می ماندیم تا سپس ضد حمله بزنیم اما در آرسنال از دقیقه 1 با توصیه آرتتا حریف را از زمینش پرس می کنیم تا دقیقه 90. بین سمیئونه و آرتتا یک شباهت وجود دارد که به ذهنیت برنده شان بر می گردد.»

 

دیدگاه‌ها