کد خبر : 1736457 | 20 بهمن 1399 ساعت 16:36 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی و تکرار گل سه امتیازی برای بادران (عکس)

تیم بادران با شکست پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم لیگ یک 22 امتیازی شد و در فاصله 2 امتیازی با صدرنشین به رتبه دوم جدول صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بادران که چند هفته پیش در میانه های جدول قرار داشت در سه هفته اخیر با کسب 7 امتیاز از بازی در برابر تیم های استقلال ملاثانی – مس کرمان و پارس جنوبی جم 22 امتیازی شد و خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر معرفی کرده است. نکته جالب توجه در بازی با پارس جنوبی تکرار گل سه امتیازی از سوی ایمان غلامی بود. مهاجم جوان بادران که بازیکن ریز نقشی زد و در ترکیب بادران همانند مهدی قایدی است.

 

او در بازی با مس کرمان روی پاس امیر میر بزرگی گل دوم تیمش را در در این بازی به ثمر رساند و سه امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان آورد. او در بازی دیروز هم روی شوت تماشایی دروازه پارس جنوبی را باز کرد و اینبار احسان پیرهادی به او پاس داد که در بازی با مس کرمان گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

1570582

 

بادران با روند امتیاز گیری که در هفته های اخیر داشته دوباره خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرد. نکته جالب در این تیم حضور پر رنگ بازیکنان جوان است. برخی از آنها در ترکیب اصلی تیم به میدان می روند و برخی هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد می شوند.

 

دیدگاه‌ها