کد خبر : 1736460 | 20 بهمن 1399 ساعت 17:00 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

راموس بر نمی گردد!

جراحی راموس؛ انتقام شخصی کاپیتان از فلورنتینو پرز؟

جراحی مینیسک زانوی سرخیو راموس باعث ایجاد دودستگی میان هواداران رئال مادرید شده است.

جراحی راموس؛ انتقام شخصی کاپیتان از فلورنتینو پرز؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس دو روز پیش به دلیل مصدومیت مینیسک زانو تن به جراحی داد و یک ماه و نیم به دور از میادین خواهد ماند. او که 4 بازی اخیر رئال را از دست داده، نزدیک به 8 بازی بعدی را نیز از دست خواهد داد و رئال باید فعلا به بازی بدون او عادت کند.

 

 

1570547

 

 

برخی معتقدند که سرخیو راموس به دلیل به بن بست خوردن تمدید قراردادش و عدم تمکین باشگاه به خواسته هایش، ترجیح داده در این موقعیت حساس جراحی کرده و معضلات زین الدین زیدان در دفاع را دوچندان کند اما شب گذشته در کادنا سر خلاف این موضوع به اثبات رسید.

 

طبق گزارش این شبکه رادیویی که به تایید مارکا و آاس نیز رسیده، سرخیو راموس در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو به زور آمپول خودش را به بازی رساند و 90 دقیقه در میدان بود.

 

 

1569932

 

 

او پیش از شروع بازی سه تزریق آمپول در زانوی خودش داشت و پس از بازی به خاطر درد یک تزریق دیگر هم انجام داد. راموس ابتدا ترجیح داد با فیزیوتراپی ریکاوری کند و از دوشنبه گذشته نیز تمریناتش را هم از سر گرفت ولی پنجشنبه شب و به دلیل بازگشت درد به زانو و در پی مشورت با پزشکان رئال، چاره را در جراحی دید. در واقع جراحی، آخرین گزینه کاپیتان رئال بود و او پس از امتحان تمام راه ها به این نتیجه رسید که باید زیر تیغ جراحی برود.

 

دیدگاه‌ها